Leaves Of Grass برگ چمنی یا


تعداد دانه ها مضربی از 11 می باشد. مثلا 33 یا 44 یا 77 رج یک: طرف روی کار می باشد..* یک دانه با انداختن نخ دور میل اضافه کنید. دود انه را باهم زیر ببافید. 9 دانه از زیر ببافید. از قسمت ستاره را تا انتهای رج  تکرار کنید. رج دو و تمام رج […]

Leaves Of Grass برگ چمنی یا

تعداد دانه ها مضربی از ۱۱ می باشد. مثلا ۳۳ یا ۴۴ یا ۷۷

رج یک: طرف روی کار می باشد..* یک دانه با انداختن نخ دور میل اضافه کنید. دود انه را باهم زیر ببافید. ۹ دانه از زیر ببافید. از قسمت ستاره را تا انتهای رج تکرار کنید.

رج دو و تمام رج های پشت: از رو ببافید

رج سه: * یک دانه از زیر، یک دانه اضافه کنید به روش انداختن نخ دور میل، دو دانه را باهم زیر ببافید، ۸ دانه از زیر ببافید. از قسمت ستاره تا انتها را تکرار کنید.

رج پنج: * دو دانه از زیر ببافید. یک دانه به روش انداختن نخ دور میل اضافه کنید. دو دانه را باهم زیر ببافید. ۴ دانه از زیر ببافید. دو دانه را باهم زیر ببافید. یک دانه به روش انداختن نخ دور میل اضافه کنید. یک دانه زیر ببافید. از قسمت ستاره را تا انتها تکرار کنید.

رج هفت:* سه دانه زیر ببافید. یک دانه به روش انداختن نخ دور میل اضافه کنید. دودانه را باهم زیر ببافید. دو دانه از زیر ببافید. دو دانه را باهم زیر ببافید.یک دانه به روش انداختن نخ دور میل اضافه کنید. دو دانه را زیر ببافید. از قسمت ستاره به بعد را تا انتها تکرار کنید.

رج نه: * ۶ دانه از زیر ببافید. دودانه را باهم از زیر ببافید. یک دانه به روش انداختن نخ دور میل اضافه کنید. سه دانه را از زیر ببافید. از قسمت ستاره به بعد را تا انتها تکرار کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قلاب بافی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق