استانداربوشهر: حضورپرشور در راهپیمایی 22بهمن ،رای آری به انقلاب است


استانداربوشهر: حضورپرشور در راهپیمایی 22بهمن ،رای آری به انقلاب است

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: مردم ایران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و تاکید امام راحل در خصوص اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن باردیگر با حضور پرشور خود به جمهوری اسلامی رای آرای می دهند.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود:حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن بیانگر پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمن رابه دنبال دارد.
استاندار بوشهر یادآورشد:در شرایطی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی با کلام و بیانشان به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلاب اسلامی هستند حضور با شکوه مردم موقعیت شناس می تواند نقشه های آنان را نقش برآب کند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مردم ایران هزینه های سنگینی برای استقرار و پایداری نظام پرداخت کرده اند انتظار می رود همه در کنار هم در جشن انقلاب حاضر شویم.
گراوند بیان کرد: به حول و قوه الهی و توجهات امام عصر (عج) امروز شاهد چهلمین بهار انقلاب اسلامی هستیم، انقلابی که با خون هزاران شهید گلگون کفن و رهبری‌های امام گونه حضرت امام خمینی (ره) در سال 57 به ثمر نشست و موجی از امید را در بین ملت‌های آزادیخواه جهان ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: امروز پس از 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی آمال و آرزوی ملت ایران همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و آینده را بسیار روشن و امید بخش می داند.
استاندار بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی‌ ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان