نصف‌جهان به خروش آمد/حماسه‌ای به رنگ میهن


نصف‌جهان به خروش آمد/حماسه‌ای به رنگ میهن

اصفهان –از ساعتی پیش از زمان رسمی راهپیمایی 22 بهمن نصف‌جهان به خروش درآمده، تا بانگ اذان ظهر حماسه‌ای دیگر از مردم ولایت‌مدار انقلابی اصفهان هم‌پا و هم صدای ملت در گوش تاریخ جهان نقش میشود.

به گزارش خبرنگار مهر، از ساعتی پیش از زمان اعلام شده برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان، مردم ولایت‌مدار و انقلابی اصفهان با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی با شعارهای مختلف مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مطیع امر رهبریم، ما تا آخر ایستاده‌ایم و غیره به سمت میدان امام حسین(ع) به عنوان مبدا و آغاز راه‌پیمایی در حرکت هستند.

حضور مردم نصف‌جهان از نخستین ساعات راهپیمایی به اندازه‌ای پرشور است که نه تنها خیابان‌های اصلی منتهی به میدان امام حسین (ع) از سمت خیابان حافظ، چهارباغ عباسی و چهارباغ پایین از جمعیت انباشته است بلکه خیابان‌های فرعی شهر اصفهان نیز تا فواصل بسیار دور از میدان امام حسین (ع) جمعیت پرشور مردمی به چشم می‌خورد.

در میان جمعیت حضور کودکان و نوجوانانی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی در دست داشته و یا با توجه به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیشانی بند یا زهرا (س) بر سر بسته‌اند بسیار چشم نواز است.

گروه‌های مختلف مردی اصفهان که بسیاری از مساجد و محلات مختلف استان به سمت میدان در حرکت هستند آدمک‌های ترامپ را در دست دارند که برخی جملات خنده‌دار رئیس جمهور امریکا را به سخره گرفته است، قرار است با به آتش کشیدن آدمک ترامپ در میدان نقش جهان، یاوه‌گویی های واهی و پوچ وی را نیز به دهان آتش بسپارد.

حضور اقشار مختلف مردم اصفهان از مسئولان، روحانیون، بازاریان، ورزشکاران، هنرمندان، کارگران، کشاورزان، دانش آموزان و دانشجویان و خبرنگاران در حالی که پرچم‌ها و بنرهای مختلفی مزین به شعارهای انقلابی و ولایی در دست دارند چشم‌اندازی زیبا از راهپیمایی با شکوه بهمن‌ماه را در دیدگان جهانیان تلالو خواهد بخشید.

حضور مسئولان اصفهان از محسن مهرعلیزاده استادندار اصفهان، نوروزی شهردار اصفهان، آیت‌الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان، آیت الله مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان ، فرماندار اصفهان و دیگر مسئولان در این راهپیمایی جلوه‌ای از حضور مسئولان انقلابی در کنار مردم در دفاع از آرمان های انقلاب را دارد.

قرار است تا ساعتی دیگر سردار سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در جمع پرشور مردم اصفهان در میدان امام خمینی (ره) ایراد سخن بپردازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر