حضور پرشور مرزنشین آبادان در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر استکبار جهانی


حضور پرشور مرزنشین آبادان در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر استکبار جهانی

آبادان - ایرنا - مردم ولایتمدار، انقلابی و مرزدار شهرستان آبادان و شهرهای اروندکنار و چوئبده یکشنبه همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضوری حماسی در راهپیمایی 22 بهمن رقم زدند.

به گزارش ایرنا مردم ولایتمدار شهرستان آبادان همگام و همزمان با سراسر کشور با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر آمادگی خود را در حفظ آرمان های امام راحل(ره) و بیعت با رهبر معظم انقلاب اعلام و وحدت و انسجام خود را به نمایش گذاشتند.
شرکت کنندگان در راهپیمای 22 بهمن آبادان در حالیکه پارچه نوشته هایی با عنوان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، خامنه ای رهبر، 22 بهمن یوم الله است در دست داشتند از ابتدای خیابان لین یک احمد آباد حرکت و مقابل مصلای نماز جمعه این شهر تجمع کردند.
یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن به ایرنا گفت:امروز همه مردم ایران لبیک گویان به فرمان رهبری در راهپیمایی شرکت کردند.
احمد نصاری گفت:مردم انقلابی آبادان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و شهدا تجدید پیمان بستند.
زینب هاشمی از دیگر شرکت کنندگان در راهپیمایی نیز گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نماد پویایی، آگاهی و اتحاد ملی ایران است.
وی افزود:مردم بار دیگر، با لبیک به فرمان ولی فقیه زمان خود حماسه دیگری آفریدند و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کردند.
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: بهمن 1396 متفاوت از سال های گذشته است و همه اقشار با حضور خود نشان دادند که انقلاب ملت ایران که در سال 1357 به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید ماندگار، پویا و سرزنده است.
عزیزالله شهبازی افزود:مردم نشان دادند که برای انقلابی که برای آن خون دادند و برای پویایی آن بهترین جوانان خود را نثار کردند ثابت قدم هستند.
وی اظهار داشت:نظام و ساختار سیاسی بهترین ها را برای ملت آروزو دارند و مردم نیز امروز نشان دادند که سرباز رهبری هستند و هر جا لازم است در صحنه حضور فعال دارند.
در پایان قطعنامه راهپیمایی 22 خوانده شد و مردم در تایید این قطعنامه و در پایان هر بند با شعار الله اکبر سر دادند.
هزاران نفر از مردم عشایر چوئبده و اروندکنار آبادان نیز با شرکت در راهپیمایی 22 بار دیگر با آرمان های معمار بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
3015/7165 /
خبرنگار:عدنان جواهری ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده:محسن بهاروند
کانال خبری ایرنا خوزستان: @ irnaahvaz
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


اعلام آمادگی کمیته امداد برای دریافت کمکهای مردمی به غزه