8 ایده و ترفند ساده و مفید


درود بر شما دوستان و همراهان عزیز باز هم چند تا ایده براتون آماده کردیم. که ساده هستن اما شاید برخی از این موارد برای خودتون هم پیش اومده باشه و مثلا چنین ایده هایی بتونن کمی شرایط انجام کارهای مختلف رو براتون راحت تر بکنن. مثلا ممکنه شما هم از اون دسته افرادی باشید که درگیر زیپ شلوار جین خصوصا شلوار جین فاق کوتاه تون، هستید...

درود بر شما دوستان و همراهان عزیز

باز هم چند تا ایده براتون آماده کردیم. که ساده هستن اما شاید برخی از این موارد برای خودتون هم پیش اومده باشه و مثلا چنین ایده هایی بتونن کمی شرایط انجام کارهای مختلف رو براتون راحت تر بکنن.

8 ایده و ترفند ساده و مفید

مثلا ممکنه شما هم از اون دسته افرادی باشید که درگیر زیپ شلوار جین خصوصا شلوار جین فاق کوتاه تون، هستید و پایین رفتن و باز شدن دم به دم زیپ شما رو کلاقه کرده.

برای این مورد یک ایده برانون داریم و اونم استفاده از حلقه های فلزی هست که داخل دسته کلید ها موجوده. تصاویر زیر رو ببینید، گمون نکنم دیگه نیازی به توضیح باشه:

8 ایده و ترفند ساده و مفید8 ایده و ترفند ساده و مفید8 ایده و ترفند ساده و مفید8 ایده و ترفند ساده و مفید

یه ایدهه ی بامزه که شاید گاهی واقعا لازم و کاربردی هم محسوب بشه درباره دید از زیر چتر موقع بارنگی هستن.

مثلا اگر چتر رو در حالتی که باز هستی، به شکل زیر برش بزنید و محل برش ورده رو با پلاستیک یا طلق پوشش بدید و دورش رو هم تمیز با نوار پوشش بدید، شاید دیگه بتونید چتر رو صاف بالای سر بگیرید و از همون زیر روبروتون رو هم ببینید و دیگه نیازی نباشه سر چتر مایل به عقب باشه.

8 ایده و ترفند ساده و مفید

ایده ی بعدی برای کوبیدن میخ به دیوار و استفاده از شانه ی مو هستش:

8 ایده و ترفند ساده و مفید

گاهی ممکنه صدای گوشی که دارید از طریق اون یک فایل موزیک و یا هر نوع فایل صورتی دیگه ای رو برای خودتون یا دیگران پخش می کنید خیلی بلند نباشه. با یک ترفند میتونید کمی صدای در حال پخش گوشی یا تبلت رو کمی بلند تر و کمی هم اکو کنید! کافیه اونو داخل یک لیوان یا کاسه قرار بدید و قسمت بلندگوی دستگاه باید به سمت داخل لیوان یا کاسه باشه. اینجوری صدا داخل لیوان یا کاسه می پیچه و کمی بلندتر میشه:

8 ایده و ترفند ساده و مفید

از دست این سیم ها و کابل ها که هیچ جوری نمیشه اونا رو مرتب کرد!

اما اگر یک قوطی کفش رو به این کار اختصاص بدید و داخل قوطی کفش رو با لوله های مقوایی دستمال توالت پر کنید، میتونید سیم ها و کابل ها رو داخل این جعبه ی کفش مرتب و تمیز و البته سالم نگه داری کنید.

8 ایده و ترفند ساده و مفید

اگر شما هم تجربه ی کار با دریل رو داشته باشید میدونید که موقع کار با دریل از محل سوراخ شدن دیوار خاک و گچ دیوار میریزه روی زمین. حالا اگر قسمت بالایی دیوار را دارید با دریل سوراخ میکنید، ممکنه این خاک و گچ توی هوا پخش هم بشه. پبشنهاد میکنم یک تکه مقوا را مثل تصویر زیر تا بزنید و لبه ی بالا آن را زیر محلی که میخواهید سوراخ کنید به دیوار بچسبونید. توسط یک تکه چسب نواری. بعد کارتونو انجام بدهید. تمام خاک و گچ داخل مقوا میریزه.

8 ایده و ترفند ساده و مفید

یک پیچ، مهره، سوزن و… خلاصه یک شی کوچک روی زمین افتاده و گم شده؟

برای پیدا کردنش یک جوراب را سر لوله ی جاروبرقی ببندید و با جارو برقی به دنبال شی گم شده تون بگردید:

8 ایده و ترفند ساده و مفید

بعد از استفاده از مقداری از ماکارونی، نگهداری مابقی ماکارونی ها داخل کیسه ی خود ماکارونی که باز شده کمی سخته. اگر یک ظرف استوانه ای بلند دارید، از اون برای نگهداری ماکارونی ها استفاده کنید:

8 ایده و ترفند ساده و مفید


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان