جیمز هتفیلد در جستجوی جنایتکار شرور


جیمز هتفیلد در جستجوی جنایتکار شرور

رسانه نوا – جیمز هتفیلد، خواننده و گیتاریست گروه متالیکا در فیلمی داستانی با محوریت زندگی «تد باندی» قاتل سریالی مشهور دهه 1970 بازی می‌کند. این اولین بار است که او در یک فیلم بزرگ هالیوودی در نقش بازیگر ظاهر می‌شود. خواننده مشهور سبک متال در فیلم «فوق‌العاده شرور،بی‌نهایت خبیث و بدطینت» /(Extremely Wicked,...

رسانه نوا – جیمز هتفیلد، خواننده و گیتاریست گروه متالیکا در فیلمی داستانی با محوریت زندگی «تد باندی» قاتل سریالی مشهور دهه ۱۹۷۰ بازی می‌کند. این اولین بار است که او در یک فیلم بزرگ هالیوودی در نقش بازیگر ظاهر می‌شود.
خواننده مشهور سبک متال در فیلم «فوق‌العاده شرور،بی‌نهایت خبیث و بدطینت» /(Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile) با ستاره‌های هم‌چون زک افرون، جیم پارسون (ستاره سریال تئوری بیگ بنگ) و جان مالکویچ هم‌بازی می‌شود. او در این فیلم نقش باب هاوارد ،یک افسر گشت جدی در بزرگ‌راهایی یوتا را بازی می‌کند، کسی که تد باندی (که نقشش را زک افرون بازی خواهد کرد) را در بزارگراه از مایشن پیاده و دستگیر کرد.

فیلم «فوق‌العاده شرور،بی‌نهایت خبیث و بدطینت» توسط جو برلینگر کارگردانی می‌شود؛ کسی که تهیه کننده و کارگردان مستند مشهور « Metallica: Some Kind of Monster» بود.

جو برلینگر درباره همکاری با هتفیلد گفت:« جذابیت و حضور تاثیرگذار جمیز هتفیلد و بقیه اعضای متالیکا را با گذراندن صد‌ها ساعت وقت در پشت صحنه فیلم ((منظور مستندی است که از متالیکا ساخته) از نزدیک تجربه کردم.جیمز با حضور طیبعی خودش به راحتی می‌تواند جذابیت و قدرت یک نقش دراماتیک را نشان بدهد. وقتی او قبول کرد تا در این نقش بازی کند من بسیار هیجان زده شدم.»

در فیلم «فوق‌العاده شرور،بی‌نهایت خبیث و بدطینت» علاوه بر بازیگران که نام برده شد، لیلی کالینز، هلی جوئل آزمنت،جفری دوناون و تری کینی هم حضور دارند. فیلم در مرحله تولید است و هنوز زمان دقیق نمایش آن مشخص نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)