مدیرعامل جدید آب وفاضلاب استان قزوین معرفی شد


مدیرعامل جدید آب وفاضلاب استان قزوین معرفی شد

قزوین- در مراسمی با حضور معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور داراب بیرانوندی به عنوان مدیرعامل جدید آب و فاضلاب استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه در مراسمی با حضور علی اصغر قانع معاون سازمان مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور، پاک ضمیر مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین، مدیران صنعت آب و برق استان ضمن تقدیر از خدمات ۴ ساله احمد هجرانفر مدیرعامل سابق، داراب بیرانوندی به عنوان مدیرعامل جدید آب و فاضلاب شهری استان قزوین معرفی شد.

در این مراسم احمد هجرانفر مدیرعامل سابق شرکت ابفای استان قزوین گفت: طرح های فاضلاب توسط بخش خصوصی با هدف جمع آوری فاضلاب از محیط و کاهش آلودگی زیست محیطی، کمک به سلامت مردم، جلوگیری از آلوده کردن محیط و منابع سالم آب و نیز تصفیه و استفاده از این منابع آبی در فرآیند های کشاورزی، صنعتی وفضای سبز و احیای تالاب ها اجرا می شود.

مدیرعامل جدید آب وفاضلاب استان قزوین معرفی شد

وی اضافه کرد: در این راستا شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با خدمت رسانی به ۲۶ شهر، جمعیتی بالغ بر ۹۵۲ هزار نفر را تحت پوشش قرار داده است.

هجرانفر تصریح کرد: همچنین خدمات جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب ۱۰ شهر استان با پوشش ۶۲ درصد جمعیت شهری با جمعیت ۵۹۴ هزار و ۱۳۴ نفر با بهره گیری از منابع مالی در اختیار و اتکا به نیروی انسانی توانمند و متخصص و کارآمد، هماهنگ با دانش روز توسط این شرکت درحال اجراست.

وی بیان کرد: در اجرای اقتصاد مقاومتی با کمک بخش خصوصی احداث هشت تصفیه خانه فاضلاب در استان اجرایی می شود که ساخت تصفیه خانه محمود آباد نمونه با ۲۰ میلیارد تومان تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل جدید آب وفاضلاب استان قزوین معرفی شد

در ادامه داراب بیرانوندی مدیرعامل جدید آبفای استان هم گفت: در شرایطی که با کمبود منابع آبی مواجهیم منطقی نیست ۹۰ درصد آب در بخش کشاورزی مصرف شود و نتوانیم از همه ظرفیت های آبی که قابل استفاده مجدد است استفاده کنیم.

بیرانوندی تصریح کرد: استفاده از منابع ابی پساب و آبهای برگشت پذیر در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد و ما هم در استان قزوین این طرح ها را با جدیت پیگیری و عملیاتی خواهیم کرد.

در این مراسم از خدمات ۴ ساله احمد هجرانفر تقدیر و داراب بیرانوندی به عنوان مدیرعامل جدید آبفای شهری استان قزوین معرفی شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟