قطعی یک‌هفته‌ای آب روستای «میدان»/ مردم با تانکر آب‌رسانی می‌شوند


قطعی یک‌هفته‌ای آب روستای «میدان»/ مردم با تانکر آب‌رسانی می‌شوند

پلدختر- قطعی یک‌هفته‌ای آب شرب اهالی روستای «میدان بزرگ» پلدختر باعث شده تا اهالی این روستا با تانکر آب‌رسانی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، قطعی یک هفته ای آب شرب اهالی روستای «میدان بزرگ» پلدختر به علت نشست چاهک ایستگاه پمپاژ آب منطقه، باعث شده تا ۱۴۵ مشترک این روستا با ۲ تانکر آبرسانی شوند.

مرتضی کائیدی مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی پلدختر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مشکل قطعی یک هفته ای آب آشامیدنی روستای «میدان بزرگ» از توابع شهرستان پلدختر از قبل از طریق دهیار و شورا به اهالی اطلاع رسانی شده است، اظهار داشت: قطع آب روستا به دلیل نشست چاهک ایستگاه پمپاژ آب این روستا در روز سه شنبه مورخه ۲۴ بهمن ماه امسال اتفاق افتاده بود که به محض اطلاع شرکت آبفار از این موضوع بلافاصله کارشناسان این شرکت به محل اعزام و طی گزارشی علت، نشست چاهک اعلام شد.

قطعی یک‌هفته‌ای آب روستای «میدان»/ مردم با تانکر آب‌رسانی می‌شوند

وی افزود: از نظر کارشناسان خاک محل چاهک از بافت گچی بوده که دچار نشست شده و این موضوع با مدیرعامل شرکت آبفار هماهنگ شد که بلافاصله و بدون وقفه آبرسانی به اهالی روستای «میدان بزرگ» از طریق تانکرهای سیار آغاز شد.

احداث مخزن هوایی ایستگاه پمپاژ آب در دستور کار قرار گرفت

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی پلدختر گفت: بنابر این با توجه به بافت گچی محل چاهک طی یک اقدام اساسی احداث مخزن هوایی برای آب آشامیدنی این روستا با ۱۴۵ مشترک در دستور کار شرکت قرار گرفت.

وی افزود: پرسنل امور آبفار پلدختر مخزن هوایی موجود در روستای رنگین بان را برای آماده و برطرف کردن مشکل آب روستای «میدان» به پلدختر حمل نمودند تا پس از اجرای فونداسیون مخزن پمپاژی توسط پیمانکار نصب شود.

قطعی یک‌هفته‌ای آب روستای «میدان»/ مردم با تانکر آب‌رسانی می‌شوند

مدیرشرکت آب و فاضلاب روستایی پلدختر با بیان این که این شرکت رفع کامل مشکل آب آشامیدنی روستای میدان بزرگ را وظیفه خود می داند، گفت: با توجه به این که نصب مخزن هوایی ممکن است زمانبر باشد تا رفع مشکل آب با ۲ دستگاه تانکر سیار که متعلق به همه روستاهای شهرستان است به اهالی آبرسانی می شود اما اهالی می توانند آب دام های خود را از طریق چاه های موجود در محل تامین کنند و در این رابطه نیاز به آب آشامیدنی نیست.

مشکل قطعی آب یکشنبه هفته آینده حل می شود

بخشدار مرکزی پلدختر گفت: آب آشامیدنی روستای «میدان بزرگ» از توابع بخش مرکزی شهرستان پلدختر مدت یک هفته است به دلیل نشست زمین محل چاهک قطع شده که نصب مخزن هوایی برای رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفته است.

قطعی یک‌هفته‌ای آب روستای «میدان»/ مردم با تانکر آب‌رسانی می‌شوند

کریم میرزایی افزود: فوندانسیون مخزن هوایی در محل ساخته و آماده شده اما برای نصب باید خشک شود به همین منظور چنانچه شرایط جوی مناسب باشد یک شنبه آینده عملیات نصب صورت می گیرد اما در صورت بارندگی این امر به روزهای پایانی هفته آینده موکول خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی