ساخت پیکاپ آکورا توسط چینی‌ها!


ساخت پیکاپ آکورا توسط چینی‌ها!

هوندا به ساخت پیکاپ تراک های خوب مشغول بوده و همچنین محصولات آکورا را نیز عرضه می‌کند. البته شاخه لوکس هوندا پیکاپ تولید نمی‌کند اما چینی‌ها این کار را انجام داده‌اند! چیزی که مشاهده می‌کنید نسخه پیکاپ از آکورا MDX نیست اما گلد کاپ S70 نام دارد. این پیکاپ 4 درب دو کابین در چین... نوشته ساخت پیکاپ آکورا توسط چینی‌ها! اولین بار...

هوندا به ساخت پیکاپ تراک های خوب مشغول بوده و همچنین محصولات آکورا را نیز عرضه می‌کند. البته شاخه لوکس هوندا پیکاپ تولید نمی‌کند اما چینی‌ها این کار را انجام داده‌اند!

ساخت پیکاپ آکورا توسط چینی‌ها!
چیزی که مشاهده می‌کنید نسخه پیکاپ از آکورا MDX نیست اما گلد کاپ S70 نام دارد. این پیکاپ 4 درب دو کابین در چین ساخته شده و از جلوپنجره‌ای بهره می‌برد که تا سال‌ها باعث شرمندگی آکورا خواهد شد!

ساخت پیکاپ آکورا توسط چینی‌ها!
کابین نیز شبیه محصولات آکورا بوده و در آن می‌توانیم پوشش دو رنگ، غربیلک فرمان چند عملکردی و صفحه‌نمایش بزرگی را ببینیم که روی دید راننده تأثیر منفی می‌گذارد.

ساخت پیکاپ آکورا توسط چینی‌ها!
گفته می‌شود این پیکاپ عجیب از پیشرانه 1.5 لیتری توربو با قدرت 154 اسب بخار استفاده کرده و به یک گیربکس دستی متصل است.

اصلاً نباید این پیکاپ چینی را با آکورا MDX یا هوندا ریجلاین مقایسه کرد. هر دو خودرو دارای پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری با قدرت حدود 280 تا 290 اسب بخار می‌باشند اما MDX به عنوان یک پیکاپ در دسترس نبوده و ریجلاین نیز تنها با برند هوندا عرضه می‌شود.

ساخت پیکاپ آکورا توسط چینی‌ها!Acura MDX

اگرچه این خودرو به آکورا تعلق ندارد اما اگر بخواهد چنین خودرویی را بسازد اولین کمپانی لوکس حاضر در این کلاس نخواهد بود. لینکلن قبلاً بلک وود و مارک LT را ساخته و کادیلاک نیز محصول اسکالید EXT را بر مبنای شورولت آوالانچ معرفی نموده است. نهایتاً نیز به مرسدس X کلاس می‌رسیم که زیرساختی مشابه با رنو آلاسکان و نیسان ناوارا دارد.

انتظار نداریم هوندا چنین روشی را در پیش گیرد مخصوصاً اینکه هیچ‌یک از برندهای لوکس تویوتا و نیسان یعنی لکسس و اینفینیتی در این بازار حضور ندارند؛ اما اگر روزی آکورا بخواهد پیکاپ بسازد این محصول چینی را از یاد نبرید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...