اتحاد رمز عزت مسلمانان است


به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تسلیت حادثه جانسوز سقوط هواپیما تهران- یاسوج و جان سپردن تعدادی از هموطنان در این حادثه اظهار کرد: امیدواریم دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم و مردم ایران در کمال امنیت و آرامش باشند. وی از تلاش های نیروهای إمدادی و نظامی در خصوص این حادثه و...

اتحاد رمز عزت مسلمانان استاتحاد رمز عزت مسلمانان است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تسلیت حادثه جانسوز سقوط هواپیما تهران- یاسوج و جان سپردن تعدادی از هموطنان در این حادثه اظهار کرد: امیدواریم دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم و مردم ایران در کمال امنیت و آرامش باشند.
وی از تلاش های نیروهای إمدادی و نظامی در خصوص این حادثه و سایر وقایع و حوادث طبیعی تقدیر کرد و گفت: در کنار هم بودن و حس هم نوع دوستی از جمله شاخص های فرهنگی و ویژگی های اخلاقی است که در بین ایرانیان وجود داشته و باید این اخلاق نیک به نسل های آینده منتقل شود.
امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: حفظ وحدت و انسجام بین مسلمانان و احساس مسئولیت همگانی برای دفاع از ارزش های اسلامی در جامعه از جمله مواردی است که باید همیشه مدنظر داشته باشیم.
ماموستا حسینی از وحدت به عنوان رمز عزت و سربلندی مسلمانان در تمامی عرصه ها نام برد و افزود: تنها با اتحاد و همبستگی می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم و تهدیدات دشمنان را خنثی کنیم.
امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه های این هفته از تلاش های مدیر کل ورزش و جوانان کردستان در حمایت از ورزشکاران و جوانان این استان تقدیر کرد و گفت: باید به دغدغه ها و نیازهای جوانان توجه ویژه شود و همه إمکانات و تجهیزات در این راستا به کار گرفته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه