جلسه کمیته برنامه‌ریزی و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قروه برگزار شد


جلسه کمیته برنامه‌ریزی و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قروه برگزار شد

جلسه کمیته برنامه‌ریزی و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قروه با حضور اعضای ستاد در محل اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان برگزار شد.

جلسه کمیته برنامه‌ریزی و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قروه برگزار شد

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کردستان، این جلسه پنجشنبه 3 اسفند 96 با حضور علی بهنیا مسئول اداره میراث‌فرهنگی قروه و دبیر ستاد و دیگر اعضای ستاد خدمات سفر این شهرستان برگزار شد.

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قروه برنامه‌های قابل اجرا در ایام نوروز 97 را تشریح کرد و خواستار همکاری و تعامل هرچه بیشتر اعضا در زمینه خدمات‌رسانی به مسافران به‌ویژه در امر اسکان و ایجاد انگیزه برای افزایش ماندگاری آن‌ها در شهرستان شد.

او افزود: «برای ایجاد انگیزه ماندگاری گردشگران در شهرستان باید برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده صورت پذیرد و با اجرای برنامه‌هایی همچون برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در نقاط گردشگر‌پذیر و ارائه خدمات شایسته به مسافران سعی در جلب توجه و افزایش رضایت‌مندی این عزیزان کنیم.»

بهنیا از مسئولان ادارات عضو ستاد و مدیران مراکز اقامتی، پایانه و مهمانسرا‌های شهرستان خواست آمار در ایام تعطیلات نوروزی همکاری لازم را با دبیرخانه ستاد را به‌صورت روزانه داشته باشند.

او بر هماهنگی بیشتر اعضای اکیپ‌های نظارتی و تشدید بازدید و نظارت بر اماکن اقامتی (هتل‌ها و مهمانسرا‌ها)، واحدهای پذیرایی بین راهی و داخل شهر، دفاتر خدمات مسافرتی ، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در سطح شهرستان تأکید کرد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟