سفر پیمایشی دور مون بلان + بازدید پاریس و شامونی (عبور از فرانسه، سوئیس، ایتالیا)


سفر پیمایشی دور مون بلان + بازدید پاریس و شامونی (عبور از فرانسه، سوئیس، ایتالیا)

به پیشنهاد یکی از دوستان عزیزم ، قرار هست در تور بسیار هیجان انگیز “دور مونبلان” در تابستان سال آینده شرکت کنم که دومین اجرای این گروه هست. در این سفر راهنمای ایرانی مقیم فرانسه و همچنین برخی کوهنوردان حرفه ای ایرانی ما رو همراهی میکنن و من نیز به عنوان همسفر افتخار حضور دارم. با توجه به اینکه بر اساس ظرفیت برنامه، هنوز برای 5...

به پیشنهاد یکی از دوستان عزیزم ، قرار هست در تور بسیار هیجان انگیز “دور مونبلان” در تابستان سال آینده شرکت کنم که دومین اجرای این گروه هست.

در این سفر راهنمای ایرانی مقیم فرانسه و همچنین برخی کوهنوردان حرفه ای ایرانی ما رو همراهی میکنن و من نیز به عنوان همسفر افتخار حضور دارم.

با توجه به اینکه بر اساس ظرفیت برنامه، هنوز برای ۵ نفر امکان حضور در این سفر وجود داره، تصمیم گرفتم به اشتراک بزارم تا در صورت تمایل اعلام کنید.

تاریخ اجرای سفر:

۲۹ مرداد الی ۱۰ شهریور ۹۷

هزینه سفر:

هزینه برنامه ۲۰۰۰ یورو اقامت ها و حمل و نقل های بین شهری خواهد بود + هزینه پرواز + ۸۵ یورو ویزا.

برای این سفر دعوتنامه معتبر برای کل گروه جهت اخذ ویزا فراهم خواهد بود.

در این برنامه، بازدید ۲ روزه از شهر پاریس و همچنین شامونی داریم. همچنین در صورت تمایل میتوانید از تاریخ ۱۰ الی ۱۷ شهریور سفر را به همراه من و برخی دیگر از همراهان ادامه داده تا از بارسلونا و رم نیز دیدن کنیم.

هزینه این بخش از سفر ۱۲۰۰ یورو خواهد بود.

کلیه اقامت ها هتل ۳ ستاره در شهر ها و پناهگاه های بسیار زیبا و حرفه ای (بسیار شیک تر از هتل های شهری) خواهد بود به همراه وعده های صبحانه.

کوه‌گشت و مشاهده توام شکوه زیبایی کوهستان در کنار فرهنگ و معماری ویژه آلپ‌های فرانسه، ایتالیا و سوییس از جاذبه‌های برنامه دور مونبلان است.

جهت هماهنگی برای ثبت نام، لطفا به شماره و یا آیدی زیر در تلگرام پیام دهید:

۰۹۳۵۳۲۱۰۱۱۸ مملیکا (محمد نادری)

Https://t.me/Mnaderi

و برای دیدن جزئیات بیشتر برنامه سفر به کانال برنامه های سفر مراجعه کنید?

__________________________
‎کانال سفرهای مملیکا
☘Https://t.me/mamaLLicAA

‎کانال اعلام برنامه ها
? Https://t.me/irantrip

سفر پیمایشی دور مون بلان + بازدید پاریس و شامونی (عبور از فرانسه، سوئیس، ایتالیا)سفر پیمایشی دور مون بلان + بازدید پاریس و شامونی (عبور از فرانسه، سوئیس، ایتالیا)

مهسا

More Posts



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پارک کوثر سقز