فیلم ترسناک حلقه را با تکنولوژی AR تجربه کنید


فیلم ترسناک حلقه را با تکنولوژی AR تجربه کنید

«ابشیک سینگ» (Abhishek Singh)، طراح فنی، اعلام کرده است که «سامارا» (Samara) شخصیت نفرین‌شده‌ی فیلم «حلقه» (The Ring) می‌تواند با کمک از «واقعیت افزوده» (Augmented reality) یا به اختصار تکنولوژی AR، از تلویزیون‌های طرفداران بیرون آید. با به کارگیری از کیت جدید کمپانی «اپل» (Apple) بنام AR،...

«ابشیک سینگ» (Abhishek Singh)، طراح فنی، اعلام کرده است که «سامارا» (Samara) شخصیت نفرین‌شده‌ی فیلم «حلقه» (The Ring) می‌تواند با کمک از «واقعیت افزوده» (Augmented reality) یا به اختصار تکنولوژی AR، از تلویزیون‌های طرفداران بیرون آید.

با به کارگیری از کیت جدید کمپانی «اپل» (Apple) بنام AR، سینگ قادر خواهد بود تا یکی از صحنه‌های بیاد ماندی فیلم حلقه که در آن سامارا در حین پخش نوار ویدیویی از تلویزیون بیرون می‌آید را بازسازی کند. این نخستین تلاش سینگ برای بازسازی صحنه‌های معروف با استفاده از تکنولوژی AR نیست. وی در گذشته با بکارگیری این تکنولوژی بازی «برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros.) را به یک نسخه بازی AR تبدیل کرد و همچنین نسخه AR فیلم «جتگ ستارگان» (Star Wars) را نیز خلق کرد.

فیلم ترسناک حلقه را با تکنولوژی AR تجربه کنید

واقعیت افزوده یک نمای فیزیکی زنده، مستقیم یا غیرمستقیم (و معمولاً در تعامل با کاربر) است، که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد اضافه می‌کند. این عناصر بر اساس تولیدات کامپیوتری که از طریق دریافت و پردازش اطلاعات کاربر توسط سنسورهای ورودی مانند صدا، ویدئو، تصاویر گرافیکی یا داده‌های GPS می‌باشد ایجاد می‌شود. واقعیت رایانه‌ای مفهوم کلی واقعیت افزوده‌ است. در واقعیت افزوده معمولاً چیزی کم نمی‌شود بلکه فقط اضافه می‌شود. همچنین واقعیت افزوده تا حدودی شبیه به «واقعیت مجازی» (Virtual Reality) است که توسط یک شبیه‌ساز، دنیای واقعی را کاملاً شبیه‌سازی می‌کند. در واقع وجه تمایز بین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده این است که در واقعیت مجازی کلیهٔ عناصر درک شده توسط کاربر، ساخته شده توسط کامپیوتر هستند. اما در واقعیت افزوده بخشی از اطلاعاتی را که کاربر درک می‌کند، در دنیای واقعی وجود دارند و بخشی توسط کامپیوتر ساخته شده‌اند.

فیلم ترسناک حلقه را با تکنولوژی AR تجربه کنید

در فیلم حلقه شخصیت سامارا این توانایی را دارد که یک نوار ویدیویی مشکوک رو تسخیر کند. پس از آن که کسی این نوار ویدیویی را تماشا کند، یک تماس تلفنی دریافت می‌کند که به وی هشدار می‌دهد مرگ قریب الوقوع‌اش در هفت روز آینده خواهد بود و وقتی این هفت روز تمام شود، سامارا از تلویزیون خارج شده و شخص مورد نظر را به قتل می‌رساند. سینگ این واقعیت افزوده را در تلویزیون خودش اجرا کرد و نتیجه آن را در توئیتر به اشتراک گذاشت که می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فیلم ترسناک حلقه را با تکنولوژی AR تجربه کنید

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی عروس و داماد از جنسیت بچه شان در جشن عروسی / همه شوکه شدند ! + فیلم