پیشتازی فتل در روز یخی تست بارسلونا


فرمول یک ایران – دومین روز از تست پیش فصل فرمول یک 2018 در بارسلونا همراه با شرایط جوی سرد بود و حتی بارش عجیب برف نیز مشاهده می‎شد ولی با این وجود، این مرسدس و فراری، دو رقیب شناخته‎شده بودند که دو جایگاه نخست جدول را به خود اختصاص دادند. والتری بوتاس با ماشین مرسدس تا میانه روز، رهبری تست پیش فصل بارسلونا در روز دوم را در دست داشت ولی...

فرمول یک ایران – دومین روز از تست پیش فصل فرمول یک 2018 در بارسلونا همراه با شرایط جوی سرد بود و حتی بارش عجیب برف نیز مشاهده می‎شد ولی با این وجود، این مرسدس و فراری، دو رقیب شناخته‎شده بودند که دو جایگاه نخست جدول را به خود اختصاص دادند.

والتری بوتاس با ماشین مرسدس تا میانه روز، رهبری تست پیش فصل بارسلونا در روز دوم را در دست داشت ولی این نفر دوم قهرمانی سال گذشته، سباستین فتل بود که در نهایت، بعدازظهر با دورهای سریع با لاستیک‎های سافت، رده نخست را به چنگ آورد.

علاوه بر این، این دو دارای بیشترین دور زده در روز دوم تست بودند. سباستین فتل 98 دور و والتری بوتاس 94 دور را به ثبت رساندند. راننده تیم مک‌لارن، استافل وندورن، با استفاده از لاستیک‎های هایپر سافت جدید پیرلی، توانست سومین زمان سریع روز را به ثبت برساند و تنها با اختلاف 0.001 ثانیه‎ای، بالاتر از مکس ورشتپن قرار بگیرد. راننده تیم ردبول از لاستیک‎های مدیوم استفاده می‎کرد.

پیشتازی فتل در روز یخی تست بارسلونا پیشتازی فتل در روز یخی تست بارسلونا مکس ورشتپن – روز دوم تست بارسلونا 2018

مکس ورشتپن که به دلیل نشتی سوخت در ماشین، در بخش صبح روز دوم تست بارسلونا تنها سه دور به ثبت رسانده بود و در اوایل روز اسپین نیز شده بود، در بخش بعدازظهر توانست تعداد دورهای خود را به عدد 67 برساند که 30 دور بیشتر از استافل وندورن می‌باشد.

راننده تیم رنو، کارلوس ساینز، با دو دور کمتر از ورشتپن، و اختلاف زمانی کمتر از یک ثانیه‎ای، در جایگاه پنجم جدول نهایی و بالاتر از پیر گسلی، راننده تیم تورو روسو، قرار گرفت.

تیم ویلیام وظیفه تست روز دوم را میان راننده تازه‎کار سرگی سیروتکین و راننده ذخیره باتجربه رابرت کوبیکا تقسیم کرده بود و این رابرت کوبیکا بود که توانست با دورهای سریع در بخش بعدازظهر تست با لاستیک‌های سافت، زمان سریع‌تری نسبت به هم‌تیمی‌اش به ثبت برساند.

پیشتازی فتل در روز یخی تست بارسلونا پیشتازی فتل در روز یخی تست بارسلونا استبان آکون – روز دوم تست بارسلونا 2018

اولین روز استبان آکون در ماشین جدید تیم فورس ایندیا، به 79 دور و رده 9‌ ام در جدول نهایی ختم شد. این راننده فرانسوی یکی از چندین راننده‎ای بود که در اوایل تست، مجموعه‌ای گسترده از سنسورها را بر روی ماشین خود حمل می‎کرد.

دو راننده انتهای جدول نیز دو راننده‌ای هستند که در روز دوم تست بارسلونا، به درون سنگ‌ریزه‎های کناره پیست وارد شدند. این دو راننده، راننده تیم سائوبر، چارلز کلرک و راننده تیم هاس، کوین مگنوسن می‎باشند. چارلز کلرک در پیچ شماره 4 وارد سنگ‎ریزه‎ها شد که منجر به برافراشته شدن پرچم قرمز و متوقف شدن تست شد. در عین حال، کوین مگنوسن برخوردی با مانع‎ها در بخش صبح تست داشت و برای مدتی طولانی در گاراژ ماندگار شد.

خبر بد برای تیم‎ها که در تلاش‎اند تا اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد ماشین‎هایشان در آب‌وهوای سرد و خنک کسب کنند، این می‎باشد که هوای سرد غیرمتعارف و ناگهانی در روز چهارشنبه، روز سوم تست، نیز ماندگار خواهد بود.

جدول نهایی روز دوم تست پیش فصل بارسلونا:

پیشتازی فتل در روز یخی تست بارسلونا پیشتازی فتل در روز یخی تست بارسلونا روز دوم تست بارسلونا
این نوشته را به اشتراک بگذارید:



بروزرسانی تیم ها برای گرندپری مکزیک 2017