دوباره نزدیک عیده و لازمه که یه تغییراتی تو خونه بدیم از جمله اینکه گلهای قدیمی را با گلهای جدید عوض کنیم . اگه سری به بازار زده باشید می بینید که گلهای مصنوعی روز به روز گرونتر می شن پس بهتره که خودتو ن دست به کار بشید و با هزینه ای کم دسته گل زیبایی برای گلدان روی میز درست کنید.

در پست قبلی یک مدل گل رز و غنچه آنرا را با نمد آموزش دادیم .امروز یک گل زیبای دیگر را با هم درست می کنیم .گام به گام و تصویری .

لوازم مورد نیاز:

نمد در سه رنگ صورتی ،مشکی،سبز ساقه گل چسب حرارتی سیم چین قیچی سه عدد گلوله نمدی کوچک

گل نمدی شاخه بلند

حالا به تعداد و اندازه های زیر برای هر گل از نمد ها برش بزنید. اگر روی عکس کلیک کنید اندازه بزرگتر شکل را می بینید .این کار به قدری ساده است که نیازی به الگو ندارد و کافی است شما یکی از شکلهای اشک مانند را بکشید و بقیه را از روی آن ببرید.

گل نمدی شاخه بلند

سپس گلوله نمدی را با نوک قیچی به شکل یک بعلاوه ببرید. مستطیل مشکی را مانند شکل زیر از یک سمت با فاصله های کم قیچی کنید مراقب باشید که بریدن را تا انتها ادامه ندهید.

حالا سر یکی از ساقه ها را چسب زده و داخل گلوله نمدی قرار دهید.در صورتی که گلوله نمدی نداشتید می توانید از مهره های چوبی که سوراخ هستند هم استفاده کنید.

گل نمدی شاخه بلند

لبه نواری را که آماده کرده اید چسب بزنید و دور گلوله نمدی بپیچید.این نوار برش خورده در واقع پرچم وسط گل است.

گل نمدی شاخه بلندبا دست لبه نوار را کمی آرایش دهید.

گل نمدی شاخه بلند

پایین گلبرگهای صورتی را چسب زده و دور میله و پرچم بچسبانید.چهار گلبرگ در ردیف اول و چهار گلبرگ در ردیف دوم و در فاصله گلبرگهای ردیف اول.

گل نمدی شاخه بلند

حالا وسط کاسبرگ سبز رنگ را سوراخ کرده و کمی چسب بزنید و ساقه را از درون آن عبور دهید و زیر گلبرگها بچسبانید.

گل نمدی شاخه بلند

اینهم یک گل زیبا برای کامل کردن دسته گل نمدی .

گل نمدی شاخه بلند

موفق باشید:)