پرونده مسکن مهر سال 97 بسته می شود/ نیاز 11 هزار میلیاردی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر


پرونده مسکن مهر سال 97 بسته می شود/ نیاز 11 هزار میلیاردی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه مسکن مهر تا پایان سال آتی در کشور بسته خواهد شد که برای تکمیل آن‌ها حدود 11 هزار میلیارد اعتبار لازم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه پروژه مسکن مهر تا پایان سال آتی در کشور بسته خواهد شد اظهار کرد: در حال حاضر ۷۰ هزار واحد مسکن مهر در مرحله نازک‌کاری قرار دارند که با تکمیل آن‌ها پرونده این پروژه بسته می‌شود.

وی گفت: از مجموع 2 میلیون و ۲۰۰ واحدی که از آغاز ساخت مسکن مهر ساخته‌شده ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر به پایان رسیده است و حدود ۱۵۰ هزار واحد در کشور وجود دارند که دارای مشکل هستند که بعضی از آن‌ها در مراجع قضایی در حال رسیدگی هستند و تعدادی نیز فاقی متقاضی است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به اجرای این پروژه در سطح استان گیلان با وجود شرایط خاص استان گیلان به دلیل بالای بودن سطح آب‌های زیرزمینی و غیره اشاره کرد و گفت: از مجموع ۷۴ هزار و ۳۰ واحد سهمیه استان گیلان در پروژه مسکن مهر بیش از ۶۰ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده‌شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 5 هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر در استان گیلان در حال اجرا است خاطرنشان کرد: این واحدها از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد برخوردار هستند که ان شاءالله تا پایان سال آتی به اتمام می رسد.

اصغری مهرآبادی با اشاره به نیاز اعتباری برای مسکن مهر گفت: حدود ۱۱ هزار میلیارد برای تکمیل واحدهای مسکن مهر کشور لازم است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !