بهترین مد و گرایش جواهرات که در سال 2018 خواهید دید


این فقط عادت ماست که پس از مدتی از طلا و جواهرات قدیمی مان خسته می شویم؟ زمان آن رسیده است که تعدادی از زنجیرها و خرده ریزهای قدیمی را با انواع مدرن آن تعویض کنید.در اینجا، پنج تا از مدهای جواهرات مورد علاقه مان در سال 2018 را آورده ایم. حلقه های نامتقارن...

این فقط عادت ماست که پس از مدتی از طلا و جواهرات قدیمی مان خسته می شویم؟ زمان آن رسیده است که تعدادی از زنجیرها و خرده ریزهای قدیمی را با انواع مدرن آن تعویض کنید.در اینجا، پنج تا از مدهای جواهرات مورد علاقه مان در سال ۲۰۱۸ را آورده ایم.

حلقه های نامتقارن

بهترین مد و گرایش جواهرات که در سال 2018 خواهید دیدبرترین جواهرات ۲۰۱۸ – حلقه های نامتقارن

سال گذشته حلقه های ضخیم، استایل دهه ی حدود ۸۰ ، را دیدیم اما در سال پیش رو مد گوشواره شکلی شکیل تر و جذاب تر دارد. به این گوشواره ها با اشکال انتزاعی جالب فکر کنید.

سنجاق سینه

بهترین مد و گرایش جواهرات که در سال 2018 خواهید دیدبرترین جواهرات ۲۰۱۸ – سنجاق سینه

ردپای سنجاق های تزئین شده در سال ۲۰۱۷ نیز به چشم می خورد اما امسال سنجاق سینه را با یقه برگردان زیاد خواهیم دید. مدل های قدیمی طلا و نقره ی مادربزرگ را با اجازه تعویض کنید.

پابند

بهترین مد و گرایش جواهرات که در سال 2018 خواهید دیدبرترین جواهرات ۲۰۱۸ – پابند

نه، این جزو اکسسوری های بامزه روزهای مدرسه تان نیست. به حرف ما توجه کنید: در ۲۰۱۸، پابندهای ظریفی خواهیم داشت (مثلا یک زنجیر نازک طلا با یک مروارید) تا بتوانید در ماه های گرم نیز از آن استفاده کرده و خودنمایی کنید. یا می توانید همانند قبل دستبندهای زمخت را به پایتان ببندید! تصمیم با شماست.

انگشتر برای انگشت کوچک

بهترین مد و گرایش جواهرات که در سال 2018 خواهید دیدمد جواهرات ۲۰۱۸

به همه ی متولدین دهه ۹۰ اطلاع دهید: بزرگترین مد جواهرات دست برای ۲۰۱۸ یک انگشتر برای انگشت کوچک است که زیبایی خاصی را به دستتان می دهد. مدل مورد علاقه ما ،که همیشه محبوبیت خاص خود را دارد، انگشتر signet است اما هر نوع دیگر آن که برازنده انگشت کوچکتان باشد نیز مناسب خواهد بود.

گوشواره آویز بلند

بهترین مد و گرایش جواهرات که در سال 2018 خواهید دیدبرترین جواهرات ۲۰۱۸ – گوشواره آویز بلند

اخیرا گوشواره های عجیبی ظاهر شده اند اما گرایش و مد به این زودی به آن سمت ها نخواهد رفت. مد گوشواره برای سال بعد: هرچه بزرگتر و بلندتر، زیباتر؛ با پولک، خز، نگین های رنگی، توری فلزی و سنگ های شفاف باهم ترکیب شده و در ماه های آینده به بازار خواهند آمد.




تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟