اکسسوری‌ها: آموزش قدم‌به‌قدم نحوه بستن کراوات


اکسسوری‌ها: آموزش قدم‌به‌قدم نحوه بستن کراوات

قطعاً هر مردی باید نحوۀ بستن کراوات را بلد باشد، اما خب برای بلد بودن باید دید و یاد گرفت. کراوات، اکسسوری شیک و جذاب آقایان است که استایل آن‌ها را بسیار زیبا کرده و بیشتر در جلسات مهم کاری و مراسم و میهمانی‌ها از آن استفاده می‌شود. مدل‌های کراوات بسیار گسترده است و تنوع بالایی در طرح و رنگ دارد. گره‌های زیادی برای نحوه بستن کراوات وجود دارد،...

اکسسوری‌ها: آموزش قدم‌به‌قدم نحوه بستن کراوات

قطعاً هر مردی باید نحوۀ بستن کراوات را بلد باشد، اما خب برای بلد بودن باید دید و یاد گرفت. کراوات، اکسسوری شیک و جذاب آقایان است که استایل آن‌ها را بسیار زیبا کرده و بیشتر در جلسات مهم کاری و مراسم و میهمانی‌ها از آن استفاده می‌شود. مدل‌های کراوات بسیار گسترده است و تنوع بالایی در طرح و رنگ دارد. گره‌های زیادی برای نحوه بستن کراوات وجود دارد، اما گره‌ای که در این ویدئو از روزچین برای شما آماده کرده‌ایم از همه مدل‌ها مرسوم‌تر و همه‌پسند‌تر است.

متداول‌ترین نحوۀ بستن کراوات؛ مناسب برای همه‌جا

همان‌طور که می‌دانید گره‌های متنوعی برای بستن کراوات وجود دارد، اما مدلی که اکثراً استفاده می‌شود و ما هم بیشتر می‌بینیم، مدلی است که در ادامه با فیلمی با نحوه بستن کراوات آشنا می‌شوید. معمولاً افرادی که اهل کراوات بستن هستند و از این اکسسوری زیاد استفاده می‌کنند، کلکسیونی از انواع و اقسام آن را دارند و متناسب با استایل خود آن را سِت می‌ کنند.

اکسسوری‌ها: آموزش قدم‌به‌قدم نحوه بستن کراوات

عموم مردم بر این تصورند که کراوات را از ابتدا اروپاییان استفاده می‌کرده‌اند و این مُدی است که از آنجا به ایران رسیده است. جالب است بدانید که نوئل مالکوم، یک پژوهشگر بریتانیایی در یکی از کتب خود آورده است که استفاده از کراوات در زمان ساسانیان برای اولین بار به اروپا رفت و با استقبال آن‌ها رو‌به‌رو شد و خیلی زود بستن کراوات رایج شد!

اکسسوری‌ها: آموزش قدم‌به‌قدم نحوه بستن کراوات

امروزه در ایران کاربری بستن کراوات محدود به مراسم و مجالس شده و برخی هم در جلسات مهم کاری خود برای حفظ دیسیپلین و کلاس کاری از آن استفاده می‌کنند. این اکسسوری خاص با کت‌شلوار استایل جذابی را تشکیل داده و در ظاهر شما بسیار تأثیر‌گذار است. برای یاد‌گرفتن نحوه بستن کراوات بعد از تماشای این ویدئو با چند بار تمرین و تکرار آن را خواهید آموخت و به مرور زمان ملکه ذهنتان می‌شود.

ویدئوی آموزش قدم‌به‌قدم نحوه بستن کراوات

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
اکسسوری‌ها: آموزش قدم‌به‌قدم نحوه بستن کراوات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...