برگزیدگان مسابقات ورزشی و علمی آموزش و پرورش گناوه تجلیل شدند


برگزیدگان مسابقات ورزشی و علمی آموزش و پرورش گناوه تجلیل شدند

بوشهر - مراسم تجلیل از برگزیدگان و مقام آوران ورزشی و علمی آموزش و پرورش شهرستان گناوه به مناسبت هفته امور تربیتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه صبح سه‌شنبه در این مراسم گفت: تقدیر و تجلیل از افتخار آفرینان و مقام آوران همیشه یک حس خوشایندی است که به همه ما این پیام را می دهد که به نتیجه مطلوبی که می‌خواستیم رسیده ایم.

وی افزود: این سومین مراسم تقدیر و تجلیل از دانش آموزان، دانشجویان و همکاران در سال تحصیلی جدید است در دهه مبارکه فجر تجلیل از ۱۳۵ دانشجو رشته پزشکی، پیرا پزشکی و رتبه زیر هزار را داشته ایم و بعد از آن به مناسبت هفته امور تربیتی تجلیل از ۱۴۵ معاون پرورشی، مربیان تربیت بدنی، پرورشی، بهداشت و مشاوره و در این مراسم نیز تجلیل از ۱۰۰ دانش آموز مقام آور علمی و ورزشی و همچنین معلمین با رتبه برتر استانی را برگزار کرده ایم.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: در زمینه علمی سرگروه های آموزشی ما در استان رتبه اول مدیران، دین و زندگی، فیزیک و زیست شناسی را داشته ایم در جشنواره الگوی تدریس برتر رتبه اول کشوری جشنواره هنرهای تجسمی، رتبه نخست استانی درس زیست شناسی و طرح درس نویسی، رتبه دوم درس تفکر و سواد رسانه ای و دانش آموزانی که در جشنواره خوارزمی حضور یافتند و کسب رتبه کردند همچنین در حوزه ورزش در دو و میدانی در ۵ مقطع دختران و پسران به سه مقام قهرمانی و دو نایب قهرمانی استان و در فوتسال متوسطه اول نایب قهرمان استان را کسب کرده ایم.

وی تصریح کرد: ما آمده ایم که در آموزش و پرورش پیشرفت صورت گیرد و اگر به آمارها و نتایج نگاه کنیم می‌بینیم که در تمامی زمینه‌ها موفقیت حاصل شده است و این یعنی حرکت رو به جلو و این حرکت خوشحال کننده و امیدوار کننده است.

احمدی بیان داشت: هیچ موفقیتی بدون تلاش به دست نمی‌آید و پشت این موفقیت‌ها سختی‌ها و تلاش‌های فراوانی از سوی مجموعه آموزش و پرورش، مدیران، معاونین مدارس، معلمان و دانش آموزان انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: آینده کشور در دست شما جوانان است و ما کمک می‌کنیم که استعدادهای دانش‌آموزان شناسایی شود و بتوانیم این استعدادها را باور کنیم و به نتیجه برسانیم و ما برای شکوفا سازی این استعدادها هزینه خواهیم کرد و با تمام توان این کار را انجام خواهیم داد زیرا هزینه کردن و شکوفا سازی استعدادها پشیمانی نخواهد داشت و یک هزینه سود آور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا