راه های جوان نگاه داشتن چهره


راه های جوان نگاه داشتن چهره

راه های جوان نگاه داشتن چهره کرفس را سبزیهایی است که دارای سدیم طبیعی زیاد است و از این لحاظ بر نمک طعام که معدنی بوده و از سنگ یا دریا گرفته می شود رجحان فراوان دارد. نمکی که در کرفس وجود دارد باعث طراوات پوست، به خصوص در پوست صورت جوان می شود. نمک موجود در کرفس فعالیت پوست شما را افزایش می دهد، تحرک بیشتری در شما به وجود می آورد. باعث...

راه های جوان نگاه داشتن چهره

کرفس را سبزیهایی است که دارای سدیم طبیعی زیاد است و از این لحاظ بر نمک طعام که معدنی بوده و از سنگ یا دریا گرفته می شود رجحان فراوان دارد. نمکی که در کرفس وجود دارد باعث طراوات پوست، به خصوص در پوست صورت جوان می شود. نمک موجود در کرفس فعالیت پوست شما را افزایش می دهد، تحرک بیشتری در شما به وجود می آورد. باعث نیرومندی و قدرت عضلات می شود. اگر به هنگام راه رفتن مفاصل شما صدا می کند باعث از بین رفتن این صدا می گردد. وقتی رگهای شما در اثر رسوب کلسیم سفت و شکننده شده نمکی که در کرفس وجود دارد این سختی و سفتی را از بین می برد. گردش خون را بهتر می کند به اعضاء بدن شما از جمله سلولهای صورت شما خون بیشتری می رساند و قیافه شما برای مدتهای زیادی جوانی خود را حفظ می کند. از میوه های دیگری که باعث جوان ماندن قیافه انسان برای مدتهای مدید می شود هندوانه است. هندوانه بدن را به خوبی قلیایی می کند و در نتیجه جلوی بسیاری از عفونت ها را می گیرد. انساج بدن را جوان و فعال و پرتحرک می کند و این وضع در پوست و عضلات چهره نیز به خوبی نمایان می شود. در هندوانه مقادیر قابل توجهی کربوهیدرات، کلسیم، فسفر، آهن، ویتامین A، ویتامین B1 و ویتامین B2 و ویتامین B3 و ویتامین C وجود دارد.

آبی که از راه خوردن هندوانه به بدن ما می رسد بسیار عالی، خوشمزه، مفید، نشاط آور و جوان کننده است. بنابراین در فصولی که موقع فراوانی هندوانه است سعی کنید اگر طالب حفظ جوانی چهره خود هستید هر روز یکی دو قاچ هندوانه بخورید.

البته برای جوان نگاه داشتن چهره خود باید به شدت از غصه خوردن و غمگین شدن پرهیز کنید چون وقتی یک ظرف عتیقه گرانبها شکست، شما با غصه خوردن نمی توانید آن را به حالت اول برگردانید و اگر واقعه ای رخ داد با غصه خوردن و هر لحظه آن واقعه شوم را به یاد آوردن، آن حادثه معکوس نمی شود و اثرات نامساعد آن پاک نمی شود.

برای آنکه قیافه خود را همیشه جوان نگاه دارید باید خوب بخوابید، از کم خوابیدن، شب زنده داری در مجالس میهمانی به شدت پرهیز کنید. باید عصبانی نشوید، خونسرد باشید، قضایا را سهل بگیرید فراموش نکنید که «این نیز بگذرد»

از لوازم آرایش ناشناخته که حتی بعضی از آنها به عنوان جوان نگاه داشتن چهره تبلیغ می شود پرهیز کنید. دوستان خوب داشته باشید با آنها که زیاد به معاشرتشان تمایلی رفت و آمد نکنید.

ورزش کنید، پیاده روی کنید ، در هوای آرام راه بروید و بالاخره بالاتر از همه بخندید، بخندید، بخندید.

راه های جوان نگاه داشتن چهره


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!