حضور 268 زوج استاد دانشگاه در مراسم ازدواج دانشجویی


حضور 268 زوج استاد دانشگاه در مراسم ازدواج دانشجویی

دبیر بیست و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی گفت: 20 هزار و 458 زوج دانشجو و 268 زوج از اساتید در این دوره ثبت نام کردند.

حجت الاسلام محمد خادمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره آخرین وضعیت اعزام زوج های دانشجو به مشهد مقدس گفت: تا امروز ۲۰ هزار و ۴۵۸ زوج درسامانه بیست و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۶۸ زوج از اساتید دانشگاه هستند، که در این دوره ثبت نام کردند، از تعداد کل ثبت نام کنندگان، ۱۱ هزار و ۸۶۲ زوج برای تشرف به مشهد مقدس ثبت نام کرده و ۱۰ هزارو ۱۰۴ زوج نیز تا امروز به مشهد مقدس مشرف شده اند.

دبیر بیست و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی ادامه داد: فردا شانزدهمین و آخرین کاروان زوج های دانشجو به مشهد مقدس اعزام می شوند و فرایند بیست و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی به پایان می رسد.

وی خاطرنشان کرد: البته پیش بینی های صورت گرفته تا زوج های دانشجوی واجد شرایط و جامانده امسال، سال آینده با زوج های دانشجوی سال آینده به مشهد مقدس اعزام شوند.

خادمی گفت: علاوه بر۲۰ هزار و ۴۵۸ زوج، برای تقریبا ۸ هزار و ۳۹۴ زوج دانشجو که از سال گذشته جا مانده بودند نیز فرصت و امکان اعزام دراین دوره فراهم شد.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره دانشجویان تحت پوشش وزارت علوم، ۷ هزار و ۵۳۰ زوج، دانشگاه آزاد ۴ هزار و ۷۷۷ زوج، دانشگاه پیام نور ۲ هزار و ۹۰۸ زوج، وزارت بهداشت ۲ هزار و ۱۱۷ زوج، دانشگاه فرهنگیان یک هزار و ۱۵۳ زوج، دانشگاه غیرانتفاعی یک هزار و ۷۸ زوج و دانشگاه علمی و کاربردی ۸۹۵ زوج ثبت نام کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی