با مصرف سبزیجات از بدن خود محافظت کنید


با مصرف سبزیجات از بدن خود محافظت کنید

با مصرف سبزیجات از بدن خود محافظت کنید عدس : در خاصیت با گوشت برابری می کند. تقویت کننده مغز بوده و حافظه را نیرو می بخشد، جوشانده آن ضد عفونی کننده است و گرد سوخته دانه های آن دندان را سفید می کند و از انواع ویتامین، غنی است. سنجد : سنجد مسکن قی و صفرا است. میوه آن نرمی استخوان را از بین می برد و برگ آن دمل های...

با مصرف سبزیجات از بدن خود محافظت کنید

عدس :

در خاصیت با گوشت برابری می کند. تقویت کننده مغز بوده و حافظه را نیرو می بخشد، جوشانده آن ضد عفونی کننده است و گرد سوخته دانه های آن دندان را سفید می کند و از انواع ویتامین، غنی است.

سنجد :

سنجد مسکن قی و صفرا است. میوه آن نرمی استخوان را از بین می برد و برگ آن دمل های چرکین را التیام می دهد، در میوه آن خاصیت تقویت قلب وجود دارد.

زیتون :

اشتها آور است. اگر می خواهید لاغر شوید، از شور آن باید استفاده کنید. برگ زیتون فشارخون را پایین می آورد و اگر جوشانده برگ آن را در دهان بگردانید درد دندان را تسکین می دهد. جوشانده ریشه و برگ آن سردرد را از بین می برد و در تقویت ذهن اثری نیکو دارد.

گلپر :

از نفخ معده جلوگیری می کند. بهترین دارو برای تسکین هیستری است. تحریک کننده اشتها بوده و دستگاه هاضمه را تقویت می کند. در ریشه آن خواص بی شماری نهفته، اگر از تشنج و ناراحتی های عصبی رنج می برید از گلپر استفاده نمایید.

خاکشیر :

دانه های آن ضدعفونی کننده است تب را می برد و برای تقویت معده بی رقیب است. اشتها را تحریک و رنگ رخساره را باز می نماید.

با مصرف سبزیجات از بدن خود محافظت کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری