چه کسانی در سقوط هواپیمای مینا باشاران مُردند؟ +عکس


چه کسانی در سقوط هواپیمای مینا باشاران مُردند؟ +عکس

هواپیمای شخصی مینا باشاران، دختر تاجر معروف ترک، به همراه 7 تن از دوستانش روز گذشته هنگام عبور از آسمان ایران سقوط کرد.

چه کسانی در سقوط هواپیمای مینا باشاران مُردند؟ +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک فروند جت شخصی مربوط به کشور ترکیه که از شارجه عازم استانبول بود، هنگام عبور از آسمان ایران از صفحه رادار خارج شد و در حوالی شهرکرد سقوط کرد.

هواپیمای ترکیه‌ای وی‌آی‌پی بود و 11 سرنشین شامل 3 خدمه و 8 مسافر داشت. مدل هواپیمای سقوط کرده جت شخصی c60 بود.

همزمان با اعلام هویت سرنشینان هواپیمایی که عصر امروز در جنوب غرب ایران در اطراف شهرکرد سقوط کرد، نام یکی از سرنشینان این هواپیما به دلیل شهرت خانوادگی‌اش در صدر اخبار رسانه‌های ترکیه قرار گرفت.

مینا باشاران، دختر حسین باشاران، سرمایه‌دار و تاجر معروف ترکیه‌ای و مالک شرکت هولدینگ باشاران یکی از ۱۱ سرنشین این هواپیمای تجاری کوچک بود که هنگام بازگشت از شارجه در ایران سقوط کرد.

روزنامه دیلی صباح ترکیه نوشت مینا باشاران به همراه ۷ دوست خود برای جشن فارغ‌التحصیلی‌اش به امارات رفته بود که موقع بازگشت از این سفر هواپیمای آنها به دلیل بدی آب و هوا دچار سانحه شد. پدر او، حسین باشاران، ۶۰ ساله، مالک شرکت هولدینگ معروف باشاران است که در حوزه‌های مختلفی از جمله حمل و نقل، گردشگری، ساخت و ساز، هوانوردی و بانکداری به فعالیت و سرمایه‌گذاری می‌پردازد.

بیشتر مهمان‌های بدشانس جشن مجردی مینا باشاران، که در حادثه سقوط جت شخصی‌ او مُردند، از دوستان و طراحان لباس و جواهرات او بودند. درادامه با برخی از آن‌ها آشنا می‌شوید.

چه کسانی در سقوط هواپیمای مینا باشاران مُردند؟ +عکس

جاسمین باروه (فرد نشسته از سمت چپ): صاحب یک فروشگاه جواهرات بود و با شریکش آن را اداره می‌کرد. او دو سال قبل ازدواج کرده‌ و زمان حادثه باردار بود.

لیانا حنانل (نفر دوم سمت چپ): صاحب برند «لیلی اند رز» که یک لباس شنا برای خود عروس طراحی کرده بود. دختر او تنها ۴ماه سن دارد.

آسلی ایزمیرلی (سمت راستِ مینا باشاران): به‌عنوان طراح جواهرات در شرکتی واقع در استانبول کار می‌کرد و در اینستاگرامش عکس‌های ماه‌ نوامبرِ عروسی‌اش را پست کرده‌ بود. او باردار بود و اگر زنده می‌ماند فرزندش تابستان به دنیا می‌آمد.

عایشه آند (بین آسلی ایزمرلی و بورجو گوندوغار ایستاده): در اینستاگرام خودش را روان‌شناس بالینی معرفی کرده ‌است، اما یک مزون داشت. او هم نامزد کرده و قرار بود جشن عروسی‌اش تابستان برگزار شود.

بورجو گوندوغار عورفالی (اولین نفر سمت راست تصویر): مدیر یک کمپانی طراحی لباس فرم برای کارمندها و کارگران بود.

صنم آکای (نفر نشسته پایین تصویر): دختر یکی از شرکای برند ماوی بود.

زینب چوشکون (سمت چپ مینا باشاران) دختر اورهان چوشکون، تاجر ترکیه‌ای، و تحصیل‌کرده رشته معماری بود.

انتهای پیام/

⁣چه کسانی با مینا باشاران مُردند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غوغای عشق