تماشا کنید: خطر مرگ در تریلر قسمت هفده از فصل چهارم سریال The Flash


تماشا کنید: خطر مرگ در تریلر قسمت هفده از فصل چهارم سریال The Flash

در قسمت بعدی سریال «فلش» (The Flash)، احتمال دارد قهرمان داستان یعنی «بری آلن» (Barry Allen) جان خودش را از دست بدهد. شخصیت «اندیشمند» (The Thinker) شاید به اندازه «فلش معکوس» (Reverse-Flash)، «زوم» (Zoom) و یا «ساویتار» (Savitar) سرعتی نباشد اما در کل فصل همیشه یک قدم از بری جلوتر بود. با توجه به اینکه همه‌ی متا-انسان‌ها شناسایی و اکثر...

در قسمت بعدی سریال «فلش» (The Flash)، احتمال دارد قهرمان داستان یعنی «بری آلن» (Barry Allen) جان خودش را از دست بدهد. شخصیت «اندیشمند» (The Thinker) شاید به اندازه «فلش معکوس» (Reverse-Flash)، «زوم» (Zoom) و یا «ساویتار» (Savitar) سرعتی نباشد اما در کل فصل همیشه یک قدم از بری جلوتر بود. با توجه به اینکه همه‌ی متا-انسان‌ها شناسایی و اکثر آن‌ها کشته شدند، زمان برای تیم فلش رو به اتمام است.

در تریلر جدیدی که از قسمت بعدی سریال The Flash با عنوان «پوچ و خشمگین» (Null and Annoyed) توسط شبکه CW منتشر شد، یک متا-انسان دیگر بایستی توسط تیم فلش کنترل شود. هنوز مشخص نیست که وی داخل اتوبوس بوده یا قدرتش را از جایی دگر بدست آورده اما چیزی که مشخص بوده این است که اگر تیم فلش موفق به کنترل وی نشود احتمالاً بری آلن جان خودش را از دست خواهد داد.

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

دانلود تریلر

با توجه به عنوان قسمت و توصیف شخصیت‌هایی که قبلاً منتشر شده بود، در این قسمت بری با شخصیت The Null سر و کله خواهد زد. یک دزد جواهر که می‌تواند جاذبه را دستکاری کند. این شخصیت این توانایی را دارد که هم باعث پرواز انسان شود و هم باعث سقوط آن.

این قسمت از سریال فلش توسط کارگردان محبوب طرفداران «کوین اسمیت» (Kevin Smith) کارگردانی شده است. قسمت هفدهم از فصل چهارم سریال The Flash در تاریخ 10 آپریل 2018 برابر با 21 فروردین 1397 پخش خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: خطر مرگ در تریلر قسمت هفده از فصل چهارم سریال The Flash

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا