بخش داستانی بازی Far Cry 5 به صورت آفلاین هم در دسترس است


بخش داستانی بازی Far Cry 5 به صورت آفلاین هم در دسترس است

در مصاحبه‌ای که اخیرا سایت گیم‌اسپات با مسئول روابط عمومی یوبی‌سافت و یکی از تهیه کنندگان بازی Far Cry 5 یعنی «دن هی» (Dan Hay) داشته، توانسته اطلاعات مهمی در رابطه با این بازی کسب کند که به گفته خود گیم‌اسپات، این اطلاعات در روزهای آتی در اختیار عموم قرار خواهند گرفت. همان‌طور که احتمالا حدس...

در مصاحبه‌ای که اخیرا سایت گیم‌اسپات با مسئول روابط عمومی یوبی‌سافت و یکی از تهیه کنندگان بازی Far Cry 5 یعنی «دن هی» (Dan Hay) داشته، توانسته اطلاعات مهمی در رابطه با این بازی کسب کند که به گفته خود گیم‌اسپات، این اطلاعات در روزهای آتی در اختیار عموم قرار خواهند گرفت.

همان‌طور که احتمالا حدس می‌زدید، بازی Far Cry 5 قرار است شامل «میکرو ترنسکشن» (Microtransaction) باشد. اگر احیانا نمی‌دانید، میکرو ترنسکشن‌ها همان آیتم‌هایی هستند که با پرداخت پول واقعی، می‌توانید آن‌ها را بخرید و در بازی هم از آن‌ها استفاده کنید. اصولا گیمرها به هیچ عنوان با میکرو ترنسکشن‌ها میانه خوبی ندارند اما خب برخی گیمرها و تعداد زیادی از بازیکنان آماتور، که البته وضع مالی خوبی هم دارند (!) از ایده میکرو ترنسکشن‌ها استقبال می‌کنند. اما خوشبختانه، به گفته دنی هی، میکرو ترنسکشن‌های بازی Far Cry 5 بیشتر جنبه ظاهری دارند و در گیم‌پلی بازی تاثیری نمی‌گذارند. ضمن اینکه ظاهرا خود بازی هم عملکرد سخاوتمندانه‌ای دارد و به بازیکنانی که با پشت کار و سرسختی در دنیای بازی به گشت و گذار بپردازند و مراحل و ماموریت‌های جانبی بازی را طی کنند، هم این آیتم‌ها را به عنوان جایزه تقدیم می‌کند. در ادامه می‌توانید بخشی از صحبت‌های دن هی در این رابطه را مشاهده کنید:

ما بازی را به نحوی سخاوتمندانه طراحی کرده‌ایم و هیچ چیز در دنیای بازی، غیر قابل دسترس نیست. می‌توانید در دنیای Far Cry 5 به گشت و گذار بپردازید و پاداش این کارتان را هم دریافت کنید. ولی در عین حال، این گزینه هم در اختیارتان قرار خواهد گرفت که بتوانید با پرداخت پول، به برخی آیتم‌های بازی سریعتر دسترسی پیدا کنید.

بخش داستانی بازی Far Cry 5 به صورت آفلاین هم در دسترس است

اما به جز بحث میکرو ترنسکشن‌ها که به نظر می‌رسد بازی Far Cry 5 عملکرد مناسبی در قبالشان داشته، کمپین یا همان بخش داستانی این بازی هم باب میل گیمرها و مخصوصا گیمرهای داخل کشور خودمان است. بازی Far Cry 5 برخلاف بازی‌هایی مانند سری Destiny، شما را مجبور به داشتن اینترنت پرسرعت و قدرتمند (چیزی که در کشور ما به ندرت یافت می‌شود) نمی‌کند و می‌توانید با خیالی آسوده و به صورت آفلاین، بخش داستانی این بازی را تجربه کنید. البته نیازی به گفتن نیست که این بازی هم درست مانند چند Far Cry اخیر، در بخش آنلاین هم سنگ تمام گذاشته است. به جز بخش‌های غیر داستانی که در محیط آنلاین این بازی قابل دسترس است، بخش داستانی هم به صورت Co-Op در محیط آنلاین این بازی وجود دارد تا اگر اینترنت خیلی خوبی دارید، بتوانید همراه با دوستان خود از این بازی لذت ببرید.

درنهایت هم اینکه بازی Far Cry 5 مانند اکثر بازی‌های مطرحی که در این سال‌ها منتشر می‌شوند، دارای «سیزن پس» (Season Pass) هم خواهد بود. با خرید سیزن پس این بازی می‌توانید تمامی بسته‌های الحاقی بازی را از آن خود کنید و گیم‌پلی Far Cry 5 را در فضای جنگ ویتنام و یا در سیاره مریخ تجربه کنید!

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بخش داستانی بازی Far Cry 5 به صورت آفلاین هم در دسترس است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم