فال سرنوشت جالب و بامزه (فال سرنوشت ماه تولد)


فال سرنوشت جالب و بامزه فال سرنوشت متولدین 12 ماه بصورت جالب را در این مطلب قرار دادیم و همچنین در قسمت حتما بخوانید فال سرنوشت ماه متولدین را قرار دادیم. امیدواریم لذت ببرید. فال سرنوشت «فروردین ماه» این ماه نخستین ماه فصل بهار است اما به‌دلیل تخریب بی‌رویه جنگل، درویش‌ها هر چه جستجو میکنند، نمی توانند،...

فال سرنوشت جالب و بامزه (فال سرنوشت ماه تولد)

فال سرنوشت جالب و بامزه

فال سرنوشت متولدین 12 ماه بصورت جالب را در این مطلب قرار دادیم و همچنین در قسمت حتما بخوانید فال سرنوشت ماه متولدین را قرار دادیم. امیدواریم لذت ببرید.

فال سرنوشت «فروردین ماه»

این ماه نخستین ماه فصل بهار است اما به‌دلیل تخریب بی‌رویه جنگل، درویش‌ها هر چه جستجو میکنند، نمی توانند، برگ سبزی برای تحفه آوردن پیدا کنند. از طرفی هم‌چون سال‌های‌ گذشته ماه‌های‌ نیمه اول امسال سی و یک روزه و ماه‌های‌ نیمه دوم سال سی روزه هستند. اگر میخواهید گربه خانگی داشته‌باشید بی‌گدار به آب نزنید و ابتدا برای یکبار هم که شده در دیزی را باز بگذارید تا از وجود شرم و حیای گربه مطمئن شوید.

دریک اقدام خارق‌العاده بدون استفاده از لب و دهان موفق میشوید سوت بکشید و آن هم موقعی است که از تعجب مغزتان سوت میکشد، برای اینکه نه سیخ بسوزد و نه کباب با مهارت ذغال را بسوزانید و عدالتتان رابه نمایش بگذارید. ضمناً مواظب باشید به دیگران هیزم تر نفروشید چون خیلی کم پیش می آید طرف آن‌قدر تحمل داشته‌باشد که منتظر خشک کردن آن‌ها بماند بنابر این یا آنرا پس می‌آورد یا از شما به مراجع ذی‌صلاح شکایت می کند. در شأن شما نیست جلوی دیگران خودتان رابه موش مردگی بزنید چون بدون‌شک گربه به سراغتان می آید و حسابتان را میرسد.

فال سرنوشت جالب و بامزه (فال سرنوشت ماه تولد)

فال سرنوشت شما چگونه است ؟

فال سرنوشت «اردیبهشت ماه»

بچه‌هایی که در این ماه متولد می شوند دارای دو چشم و دو گوش دو دست و دو پا و البته یک کله هستند. تا جاییکه امکان دارد سعی کنید کم‌تر حرف بزنید چون هر چه بیش‌تر اینکار را انجام دهید مدرک جرم بیش‌تری رابه دیگران تحویل خواهید داد این را هم آویزه‌ی گوشت قرار بده که حساب حساب است و تساوی برابر. پس این آدمی که تو می خواهی با او دوست شوی نویسنده نیست اما برادری دارد که او هم نویسنده نیست. مواظب باشید هرگز تعجب نکنید چون ممکن است شاخ در بیاورید آن وقت کار دست خودتان بدهید و بزنید دیگران را ناقص کنید. برای اینکه همیشه زبانزد خاص و عام باشید بکوشید با نمک باشید و اگر میخواهید شیرین‌بیان باشید و دیگران را تحت تأثیر سخنانتان قرار دهید قند خونتان را تا می توانید بالا ببرید.

فال سرنوشت جالب و بامزه (فال سرنوشت ماه تولد)

فال سرنوشت عالی

فال سرنوشت «خرداد ماه»

در واپسین روزهای این ماه مادر شوهرتان در قرعه‌کشی یکی از بانک‌ها برنده‌ی یک دستگاه اتومبیل گرانقیمت می شود. بنابر این قبل از اینکه فرزندان و دیگر عروس و دامادهایش بو ببرند و ماشین بپرد دست بکار شوید و با کمال احترام مادر شوهر را از سرای سالمندان به منزلتان بیاورید و حداقل تا موقعی که ماشین مال شما ‌شود وی را نزد خودتان نگه‌داری کنید بعد اگر خواستید وی را به‌جای اولش برگردانید ایرادی ندارد. در کوچه به یک نفر درود میکنید جنبه‌اش را ندارد و بلافاصله از شما می خواهد برای دریافت وام از بانک ضمانتش را قبول کنی. در این ماه کما فی‌السابق یک ساعت شصت دقیقه و هر دقیقه هم شصت ثانیه خواهد بود. حالا که هدف‌ها پشت سر هم برایت به خط شده‌اند درنگ جایز نیست شلیک کنید و با یک تیر دو نشان که سهل است می توانید چند نشان رابا هم بزنید البته به شرطی که هدف‌ها آن‌قدر نازک باشند که تیر شما به اسانی ازآن‌ها رد شود.

فال سرنوشت جالب و بامزه (فال سرنوشت ماه تولد)

فال سرنوشت «تیر ماه»

در آینده نزدیک به فکر راه‌اندازی بساط یک چلوکبابی می‌افتید. یادت باشد برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و پیش گیری از ورشکستگی به کسانی که میخواهند در آن‌جا مشغول بکار شوند گوشزد نمایید که حتما گواهی دکتری مبنی بر داشتن دیابت نوع اول و چربی خون بالا ارایه نمایند. تا میتوانی برای دیگران پاپوش درست نکنید چون شما که خیاط نیستید حالا اگر وادار شدید اینکار را انجام بدهید دقت نمایید پاپوش طوری باشد که اصلاً نتوانند آنرا در بیاورند. در این ماه زمین هم‌چنان به دور خورشید میگردد و شبانه‌روز رابه‌وجود می‌آورد. ضمناً بیش از این به پدر و مادر پیرتان سر نزنید و آن‌ها را مجروح نکنید. اگرهم بر اینکار خیلی اصرار دارید لااقل آرام‌تر سر بزنید دردشان نگیرد. در برخورد با دیگران زیاد خجالت نکشید چون ممکن است کش بیاید و دیگر نتوانید آن رابه حالت اولش برگردانید.

فال سرنوشت جالب و بامزه (فال سرنوشت ماه تولد)

فال سرنوشت متولدین هر ماه

فال سرنوشت «مرداد ماه»

تا می توانید آینده‌نگر باشید ودر بینایی خود صرفه‌جویی کنید برای اینکار یک چشمتان را ببندید و برای روز مبادا نگه دارید و فعلا فقط ازآن یکی چشمتان استفاده کنید. هرگز زیر قولتان نزنید چون ممکن است سوراخش کنید و به یکباره همه ی‌اش بریزد. به‌زودی یک سوزن به خودت میزنی اما هر چه منتظر میمانی کسی را گیر نمی‌آوری یک جوالدوز هم به او بزنی. اگر پارسال همین موقع فرزندتان ۱۰ ساله بود مطمئن باشید همین حالا یازده سالش شده و نیازی به شناسنامه نگاه کردن هم ندارد. از اینکه کفگیرتان به ته دیگ میخورد نگران نباشید شاید کفگیر را زیاد پایین می برید والا اگر به دقت اینکار را انجام دهید هرگز به ته دیگ نمیخورد. کلاه بهترین وسیله برای سرگرم کردن شما در فصل زمستان است البته به شرط اینکه گذاشتن و برداشتنش را دیگران انجام ندهند بلکه اینکار به عهده‌ی خودتان باشد.

فال سرنوشت جالب و بامزه (فال سرنوشت ماه تولد)

فال سرنوشت «شهریورماه»

بزودی آن‌قدر دنبال نخودسیاه میگردی که دستانت از پایت درازتر میشود. نگران نباشید چون بلافاصله همه ی‌چیز سر جایش بر میگردد. همیشه دماغت را ببند تا هیچکس نتواند حالت را بگیرد و موی دماغت شود. وسط همین ماه در مرحله‌ی کتبی آزمون استخدامی یکی از ادارات قبول میشوید. در گفت و گو اگر برای سنجش هوش شما پرسیدند: در زبان عربی به گل چه می‌گویند؟ با خونسردی جواب بده: اصلاً در زبان عربی حرف «گ» وجود ندارد تا قال قضیه کنده شده و به هوش و ذکاوت شما پی ببرند. اگر بهمین ترتیب بر عقیده‌ی خودتان پافشاری کنید بالاخره خرد و خمیر می شود و چیزی ازآن برای ارایه باقی نمی ماند. بیش از این وقت دیگران را نگیرید با این همه ی وقت که جمع کرده اید میخواهید چه‌کار کنید؟

حتما بخوانید: فال سرنوشت ماه تولد بدون ردخورد

فال سرنوشت جالب و بامزه (فال سرنوشت ماه تولد)

فال سرنوشت «مهرماه»

در این ماه نیز همانند ماه های‌ گذشته قوانین طبیعت به همان روال حکم فرما هستند مثلا گرما هم‌چنان از جسم گرم به جسم سرد می رود البته آب بجای حرکت در سرازیری گاهی سربالایی هم می رود که جای نگرانی ندارد. اگر خرتان از پل گذشت عجله نکنید و زبان بسته رابه درختی ببندید تا کمی استراحت کند. نوشتن کتابتان را متوقف نکنید چون اگر در اینکار مسامحه کنید ممکن است کس دیگری مشابه‌ی آنرا بیرون بدهد و نان شما را آجر بکند. اگر فرزندتان پارسال کلاسش رابا کسب نمرات قبولی پشت سر گذاشته بی شک این ماه در پایه تحصیلی بالاتر درس خواندن را آغاز میکند. سعی کنید کم‌تر به میان کلام دیگران بپرید چون ممکن است بلندیش زیاد باشد و خدای ناکرده قلم پایتان آسیب ببیند و برای مدتی هرچند کوتاه خانه‌نشین شوید. منت بی‌خودی نگذارید و همش به دیگران نگویید مادر بزرگم عمرش را داده بشما چون کسیکه یک‌صد و بیست سال در این دنیا بوده چیزی برای دادن به دیگران باقی نگذاشته که هیچ تازه بیست سی سالی هم از عمر دیگران را نوش جان کرده‌است.

فال سرنوشت جالب و بامزه (فال سرنوشت ماه تولد)

فال سرنوشت واقعی

فال سرنوشت «آبان ماه»

آدم مغرور و تازه به دوران رسیده‌ای شما را در خیابان می بیند و برای اینکه تحقیرتان کند موذیانه می‌پرسد: کجایی اصلا نیستی؟ شما هم بلافاصله جواب دندان شکنی به او بدهید و بگویید: من همیشه هستم جناب‌عالی تازه تشریف آورده‌اید. برای سیر کردن خود هرگز از روش غصه‌ خوردن استفاده نکنید. سعی کنید جیبتان همیشه پر باشد چون کسیکه بی احتیاطی کند و جیبش را خالی بگذارد دستش به دهانش نخواهد رسید و دیگری باید زحمت گذاشتن لقمه در دهانش را بکشد. از اینکه معلمتان همیشه درس می‌پرسد ناراحت نشوید چون پرسیدن عیب نیست بلکه ندانستن عیب است. متولدین این ماه اندامی کشیده و بلندی متوسط و قدی کوتاه دارند و کودکی آن‌ها قبل از نوجوانی‌شان فرا میرسد.

فال سرنوشت جالب و بامزه (فال سرنوشت ماه تولد)

فال سرنوشت «آذر ماه»

به معلم فرزندتان توصیه کنید که برای آرام کردنش در کلاس یک سیلی محکم به بغل دستی اش بزند تا حساب کار دستش بیاید و دیگر شلوغی نکند. یکی از مشکلات اساسی شما این است که زیاد به دیگران گوش می دهید مواظب باشید با کمبود گوش مواجه نشوید و خدای ناکرده شنوایی‌تان تضعیف نشود. در یکی از روزهای آغازین همین ماه دود از کله‌ی شما بلند می شود و خودتان و دیگران رابه سرفه می‌اندازید. اگر هوس کردید کباب بخورید و سیخ نداشتید بترسید تا مو های بدن تان سیخ شده و بساط کبابتان روبه‌راه شود. در یکی از روزهای پایانی این ماه گدایی در خیابان جلویتان را میگیرد ودر قبال چند جمله دعا به جان شما درخواست کمک می کند محلش نگذارید و قبل از اینکه دور شوید به او بگویید: اگر دعای شما مستجاب بود خودتان را از این وضعیت فلاکت‌بار نجات می‌دادید.

فال سرنوشت جالب و بامزه (فال سرنوشت ماه تولد)

فال سرنوشت «دی ماه»

این ماه بی شک از ساعت بیست و چهار شب یلدا آغاز میشود. فراموش نکنید که تنها راه دستیابی به هدف گام برداشتن به سوی آن نیست بلکه اگر زرنگ باشید می توانید کاری کنید که آرام آرام هدف به سوی شما بیاید. مواظب باشید چشمتان به دیگران نخورد و به آنان آسیب برسانید اگرهم ندانسته به‌طور ملایم اینکار را انجام دادید با یک عذرخواهی ساده همه ی چیز رابه جای اولش برگردانید. این از خوبی شماست که مهمان‌نواز هستید و سفره‌ی دل‌تان را پیش همه ی کس ودر همه ی جا باز می کنید فقط یادتان باشد که برای تکمیل اینکار پسندیده سفره را زود جمع نکنید. اگر از بدو تولد تا حالا مجرد مانده‌اید روز خانواده یعنی پانزدهم همین ماه را مد نظر داشته‌باشید.

فال سرنوشت جالب و بامزه (فال سرنوشت ماه تولد)

فال سرنوشت «بهمن ماه»

چوب خدا صدا ندارد اما درد که دارد آن هم چه دردی؟ پس تا جاییکه برایت امکان دارد سعی کن آنرا نوش جان نکنی در این ماه کاسه‌ی صبرتان لبریز میشود و با خونسردی کاسه‌ی دیگری زیر صبرت می گیری و از ریختن آن پیش گیری خواهی کرد. بیش از حد مثبت اندیش نباشید چون ممکن است قیافه‌تان شبیه علا مت به علاوه شود و شناسایی شما برای دیگران مشکل گردد از ویژگی‌های‌ بارز متولدین این ماه اندامی استخوانی و تپل و مپل و قامتی گوشت آلود می باشد.

فال سرنوشت جالب و بامزه (فال سرنوشت ماه تولد)

فال سرنوشت «ماه اسفند»

پیش‌بینی می شود این ماه مانند سال‌های‌ گذشته هم‌چنان دوازدهمین و آخرین ماه سال باشد و تلاش‌ها برای جلوکشیدن و زود آمدنش بی‌نتیجه خواهد ماند این نکته اساسی را هرگز فراموش نکنید که وقتی هدف‌گیری ناشیانه باشد حتی وجود سنگ مفت و گنجشک مفت هم افاقه نمی کند بیش از این به خودتان زحمت ندهید چون ذهن آدمی که خودش رابه آن راه زده باشد با خورشید هم روشن نمیشود. کوشش شما برای رسیدن به مراد تحسین برانگیز است اما آن‌قدر سریع گام برمی‌دارید که از مرادتان جلو می زنید و وی را جا میگذارید. بدون اینکه خودتان هم متوجه شوید. این کسیکه میخواهید زیر بغلش هندوانه بگذارید ارباب رجوعی است که زیر بغلش به اندازه‌ی کافی انواع پرونده وجوددارد پس جایی برای هندوانه گذاشتن شما باقی نمانده ‌است.

منبع:takfal.com

فال سرنوشت ماه تولد

گروه سرگرمی تالاب


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)