متن و جملات تبریک افتتاحیه + متن های رسمی و زیبا برای تبریک بازگشایی کار و شغل جدید


چنانچه دوستان و آشنایان شما کسب و کار جدید را شروع کرده اند می توانید یک متن زیبای تبریک افتتاحیه برای او بفرستید. این شغل جدید می تواند بازگشایی و افتتاح نمایشگاه، کافه، رستوران، مغازه و … باشد که در ادامه جملات مرتبط با این موضوعات را گردآوری کرده ایم. متن تبریک افتتاحیه نمایشگاه برای نوشتن متن و جمله تبریک برای افتتاح نمایشگاه باید به نوع...

متن و جملات تبریک افتتاحیه + متن های رسمی و زیبا برای تبریک بازگشایی کار و شغل جدید

چنانچه دوستان و آشنایان شما کسب و کار جدید را شروع کرده اند می توانید یک متن زیبای تبریک افتتاحیه برای او بفرستید. این شغل جدید می تواند بازگشایی و افتتاح نمایشگاه، کافه، رستوران، مغازه و … باشد که در ادامه جملات مرتبط با این موضوعات را گردآوری کرده ایم.

متن تبریک افتتاحیه نمایشگاه

برای نوشتن متن و جمله تبریک برای افتتاح نمایشگاه باید به نوع فعالیت آن دقت کنید. نمایشگاه می تواند با موضوعات مختلف مانند خودرو، گل، غذا، تابلو، فرش و … باشد. اینکه نمایشگاه چه چیزی را در معرض نمایش قرار می دهد می تواند یکی از بخش های اصلی متن شما باشد. بعضی از نمایشگاه ها دائمی است و کسب و کار همیشگی است و بعضی دیگر هم موقت و نیمه فصلی می باشند. این مورد هم باید در نوشتن متن در نظر گرفته شود. برای نوشتن یک متن خوب تبریک افتتاحیه نمایشگاه می توانید از متن های زیر استفاده کنید.

ضمن عرض تبریک برای افتتاحیه نمایشگاه، سلیقه شما برای برپایی آن ستودنی است. آرزوی بازدیدی هرچه پربارتر را برای شما آرزو می‌کنم تا هم دل علاقه‌مندان آرام بگیرد هم کسب‌وکار شما رونق.

بی‌تردید با افتتاح نمایشگاه شما، دل علاقه‌مندان به‌شور آمده و با استقبال کم‌نظیری روبه‌رو خواهد شد. عرض تبریک من را بابت افتتاح آن بپذیرید، با آرزوی این‌که در امر برگزاری و توسعه آن موفق باشید.

موفقیت شما در برپایی نمایشگاه مورد علاقه‌تان را تبریک عرض می‌کنم و مطمئنم که در برگزاری و توسعه آن توانایی به‌دست آوردن دل علاقه‌مندان را دارید همچنین همراه با آن آرزوی موفقیتی روزافزون در کسب‌وکارتان را از خداوند خواهانم.

***

پیام تبریک افتتاحیه مطب

مطب پزشک نخستین مکانی است که برای درمان به آنجا مراجعه می شود و برای بازگرداندن سلامت با پزشک مشاوره می کنیم و این نکته را باید در متن اشاره کنید. تلاش پزشک در مطب برای بهبود حال مریض بسیار مهم است.

با عرض تبریک فراوان برای افتتاح مطب جدید، از خدای بزرگ برای شما طلب سلامتی و تندرستی را دارم تا به این شکل توانایی و قدرت یاری رساندن به بیماران را در مطب خود داشته باشید.

تلاش پزشکان برای بهبود اوضاع درمانی جامعه قابل ستایش است و شما با افتتاح این مطب گامی بزرگ در عرصه درمانی شهر برداشته‌اید. ضمن عرض تبریک بابت افتتاح مطب امید این می‌رود که همیشه با سلامتی کامل به جامعه خود خدمت کنید.

خدمت به مردم و جامعه همیشه مورد ستایش است. با عرض تبریک برای افتتاح مطب شما، که برای پیش‌برد اهداف درمانی جامعه قدمی برداشته‌اید، تندرستی و سلامتی همیشگی را از خداوند مهربان برای خدمت‌گذارانی همچون شما طلب می‌کنم.

***

متن تبریک افتتاحیه باشگاه

باشگاه مکانی پر انرژی است که جوانان در آن ورزش می کنند و این امر می تواند در متن تبریک افتتاحیه آورده شود. بخش قابل توجهی از جامعه برای اوقات فراغت خود به باشگاه می رود. این موضوع در کنار ماهیت باشگاه به سلامت جسمانی فرد مربوط است. نکته قابل توجه برای تدوین یک پیام تبریک افتتاحیه و شروع کار باشگاه به کار می رود. اگر باشگاه به صورت حرفه است پس به کسب مقام هم می توانید اشاره کنید.

باشگاه مکانی است برای پرورش روح و جسم که بی‌شک با تلاش و کوشش همه‌جانبه موجب شروع به‌کار آن شدید. با عرض تبریک خدمت شما بابت افتتاح باشگاه ورزشی، کسب موفقیت در این مسیر را برای شما آرزومندم.

ضمن عرض تبریک و خسته نباشید فراوان برای افتتاح مکانی که متمرکز بر روی سلامت جسمانی و تفریح سالم افراد جامعه است. کسب موفقیت در پرورش قهرمانان با اخلاق در آن را برای شما آرزو می‌کنم.

باشگاه‌ها محل تجمع جوانان برای پرورش جسمانی و روحیه پهلوانی است که در جهت پیش‌برد سلامت جامعه تأثیر به‌سزایی دارد. ضمن عرض تبریک برای افتتاح این باشگاه، توسعه هرچه بیشتر آن را برای شما از خداوند مهربان طلب می‌کنم.

***

پیام تبریک افتتاحیه رستوران

برای فرستادن متن تبریک افتتاحیه رستوران می توان به نوع رستوران و خدماتی که ارائه می کند توجه کرد و البته از این متن روی تاج گل هم استفاده کرد. رستوران با ارائه غذاهای مختلف می توان فرهنگ و هنر مربوط به هر منطقه را معرفی کند و برای نوشتن متن می توانید به این مورد هم اشاره کنید.

رستوران‌داری و آشپزی جایی است که هنر طعم پیدا می‌کند. افتتاح این هنر پرمزه را به شما تبریک عرض می‌کنم. با امید به آن‌که میزهای رستوران همیشه سرتاسر پر از میهمان و کارتان مستمر در جریان باشد.

نقاشی چشم را می‌نوازد و با گوش‌هایمان از موسیقی لذت می‌بریم، اما آشپزی هنری است که هم چشم در بر می‌گیرد هم لذت میل کردن را به همراه دارد. با آرزوی موفقیت برای رستوران تازه شروع به‌کار کرده افتتاح آن را به شما تبریک عرض مینماییم.

ضمن عرض تبریک بابت افتتاح و شروع به‌کار رستوران جدید که در آن به‌گرمی پذیرای میهمانان خواهید بود، در کسب موفقیت و ارتقاء شغلی هم برای شما در همه مراحل کاری آرزوی موفقیتی روزافزون را خواهان هستم.

***

متن تبریک افتتاحیه مدرسه

باید دقت کنید که مدرسه جایی است که آینده هر فردی در آنجا رقم می خورد . این موضوع را می توانید در متن افتتاحیه بگنجانید. متنی که تهیه می کنید باید سرشار از عشق و امید باشد.

مدرسه مکانی برای تعالی روح، افزایش دانش و پیدا کردن مسیر آینده است. افتتاح این مکان را به شما و همه دانش آموزان تبریک می‌گوییم. با آرزوی موفقیت معلمان در مهر پروری و دانش‌آموزان در علم اندوزی هرچه شتابان‌تر به استقبال گشایش آن می‌رویم.

افتتاح مدرسه شروع مسیر دانستن است، بی‌صبرانه برای شروع به‌کار آن در کنار شما و دانش‌آموزان هستیم. با امید به این‌که حضور فعال معلمین و دانش‌آموزان بتواند آینده‌ای پربار برای جامعه و شهروندان کشور عزیزمان رقم بزند.

گرچه پاییز شروع گشایش مدارس است، اما دل‌های همه ما در لحظه افتتاحیه مدارس بهاری است. بهاری که با آموزش‌های مؤثر دانش‌آموزان در آینده به‌بار می‌نشیند. تبریک‌های پرشمار خود را برای چنین شروع باشکوهی خدمت مسئولین، معلمان و دانش‌آموزان عرض می‌کنم.

***

پیام تبریک افتتاحیه کافه

کافه مکانی برای دورهمی و همنشینی دوستان است و به نوعی یک پاتوق است. اقشار مختلف جامعه در این مکان صحبت می کنند و به تبادل افکار می پردازند. متن و جمله تبریک افتتاح باید به این موارد اشاره داشته باشید. همچنین دیگر موردی که بسیار مورد توجه قرار می گیرد موسیقی و اشعاری است که در کافه پخش می شود.

افتتاح یک کافه مانند کودکی نو رسیده می‌ماند که با خود شور می‌آفریند. فراموش نکنیم که استمرار این شور نیازمند محبتی همیشگی است. امیدوارم کافه‌تان هر روز همچون وجود یک کودک، پذیرای محبت و سرشار از صمیمت باشد.

افتتاح هر کافه به معنای مکانی جدید برای قرارهای دوستانه است. جایی که با یک فنجان قهوه می‌توانی دوستانت را مهمان محبتت کنی. تبریک بابت این شروع و با آرزوی وجود همیشگی محفل‌های دوستانه در کافه شما.

تبریک‌های بسیار برای شروع به‌کار جایی که میزبان، مهمانانی از همه اقشار جامعه است. حضور این میهمانان پر استمرار و میزبانی شما مستدام تا هم مهربانی در کافه شما جاری باشد هم رونق و روزی مستمر.

***

متن تبریک افتتاحیه سالن زیبایی

آرایشگاه مکانی است که با زیبایی و آراستگی هر فرد مرتبط است و هر سال مدرن تر شده است. برای تبریک گفتن به کسی که سالن زیبایی جدیدی را افتتاح می کند نیاز به به تغییر اساسی در پیام تبریک افتتاحیه نیست، زیرا تمام آرایشگاه‌ها نقاط مشترکی دارند که با توجه به آن پیام تبریک شروع کار جدید را می‌نویسیم. اما خوب است که بدانیم آن آرایشگاه مردانه است یا زنانه. بدین صورت نحوه تدوین پیام راحت‌تر خواهد شد. در آرایشگاه مردانه عمده فعالیت و تغییر مربوط به مدل مو می‌شود. اما در آرایشگاه‌های زنانه علاوه بر این آرایش ظاهری نیز وجود دارد که می‌توان این موضوع را در متن گنجاند. شما می توانید تبریک خود را با خرید تاج گل و ارسال پیام تبریک اعلام نمایید. نمونه هایی از متن تبریک افتتاحیه سالن زیبایی را برای شما اورده ایم:

آرایشگری یعنی نوسازی ظاهر، خوشحالم جایی را افتتاح کردید که هر روز مانند یک هنرمند در آن زیبایی می‌آفرینید. امید می‌رود دستان توانمند شما همانطور که هرروز برای زیباسازی ظاهر در حال حرکت هستند رونق کسب‌وکارتان هم پر گردش باشد.

خلق شادی و زیبایی لحظه به لحظه در مقابل آیینه نوعی هنر است که از آرایشگران برمی‌خیزد. افتتاح آرایشگاه به‌مانند افتتاح مکانی برای هنر آفرینی است. با عرض تبریک فراوان به شما برای شروع کسب‌وکاری در رابطه با زیبایی، موفقیت در آن را برای شما آرزومندم.

نقاش بر بوم شکلی می‌کشد خراط بر چوب طرحی می‌زند اما آرایشگر بر زیبایی چهره انسان نقش می‌آفریند. افتتاح چنین مکانی موجب خوشحالی شده و شروع کارتان را تبریک عرض می‌کنم همچنین در کنار این‌ها موفقیت در کارتان را از خداوند بزرگ طلب دارم.

***

متن تبریک افتتاحیه کافی شاپ

کافه و کافی شاپ نباید با هم اشتباه گرفته شوند. کافی شاپ یک مکان بین کافه و رستوران است. کافی شاپ هم یک مکان عمومی دنج است و برای قرارهای دو نفره مناسب است و در آن انواع نوشیدنی و غذای گرم و سرد سرو می شود. با توجه به این تفاسیر می توانید یک متن مناسب برای افتتاحیه کافی شاپ بنویسید.

در اینجا سه نمونه متن تبریک افتتاحیه کافی شاپ آمده است:

تبریک برای افتتاح مکانی آرام و مناسب برای فاصله گرفتن از شلوغی روز که با انواع نوشیدنی و… میزبان ما خواهد بود. آرزومندم که همیشه در میزبانی از مهمانان موفق و کسب‌وکارتان پر رفت و آمد باشد.

موفقیت را از صمیم قلب برای شما آرزو می‌کنم که با افتتاح این کافی‌شاپ میزبان آرامش هستید. کافی‌شاپ شما همیشه پر از میهمان، محفل شما سرشار از آرامش و کسب‌وکارتان دارای موفقیتی مداوم.

با افتتاح این کافی‌شاپ شما شایسته دو تبریک هستید، یکی برای شروع کسب‌وکاری جدید و دیگری بابت میزبانی در فضای آرام از میهمانان. امید می‌رود با چنین شرایطی پیشرفت مستمر حاصل تلاشتان باشد.

***

متن تبریک افتتاحیه فروشگاه یا مغازه

برای تبریک افتتاحیه فروشگاه یک متن مناسب با نوع خدمت و کالایی که عرضه می کند را باید آماده کنید. برای ابتدای متن تبریک افتتاحیه فروشگاه، تبریک گفتن بابت برداشتن قدم اول و افتتاح فروشگاه می‌تواند، مناسب باشد. در ادامه هم با آرزوی موفقیت روزافزون و توسعه کسب‌وکار متن را به پایان می‌رسانیم. اما در این میان نوع کالای عرضه شده و صنف کاری آن نیز می‌تواند به‌خوبی در متن افتتاحیه مغازه ما قرار گیرد. نمونه هایی از پیام تبریک موفقیت در کار را با هم ببینیم:

بی‌شک بزرگترین بخش از موفقیت در کسب‌وکار شروع آن است. شروع کسب‌وکار نوپا و افتتاح آن را به فال نیک می‌گیریم و آرزوی رونقی پایدار برای شما آرزومندیم. باشد که افتتاح فروشگاه جدید سبب متعالی شدن اهداف کاری شما گردد.

برداشتن قدم اول، پیمودن نیمی از مسیر موفقیت است. به امید آن‌که افتتاح فروشگاه جدید مسیر کسب روزی شما را هموارتر و به پلکانی برای متعالی شدن اهداف مادی و معنوی شما تبدیل شود.

شروع هر کاری نشان‌گر توانایی در آن است. مطمئن هستم توانایی موفقیت در کسب‌وکار جدید را داشته‌اید که موفق به افتتاح آن شده‌اید. با آرزوی توسعه کسب‌وکار به استقبال افتتاح آن می‌رویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدیو) لحظه پرتاب بمب اتمی از جنگنده اف 35