سالانه 50 هزار مازندرانی به راهیان نور اعزام می‌شوند


سالانه 50 هزار مازندرانی به راهیان نور اعزام می‌شوند

ساری- فرمانده سپاه کربلای مازندران از اعزام سالانه 50 هزار مازندرانی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

سردار محمدحسین بابایی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حضور پر شمار مردم مازندران در کاروان‌های راهیان نور، اظهارداشت: مردم ولایتمدار این استان با حضور در سفر معنوی، حماسی و آموزنده راهیان نور ارادت خود را به شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نشان دادند.

وی با بیان اینکه سپاه کربلای مازندران نقش تسهیل‌کننده این سفر را برای زائران و مسافران دارد، افزود: استاندار مازندران به‌عنوان رئیس ستاد پشتیبانی راهیان نور و سپاه در شهرستان و استان به‌عنوان دبیر ستاد انجام وظیفه می‌کند .

سردار بابایی از ادامه روند اعزام‌ها در فصل تابستان خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر اسفند و فروردین در فصل تابستان و مهر نیز کاروان‌های راهیان نور به مناطق غرب کشور اعزام خواهند شد.

وی به اعزام کاروان‌های دانشجویی راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: از اواسط بهمن ماه سال جاری کاروان‌های دانشجویی و از ۲۰اسفند ماه هر سال عموم مردم به این مناطق اعزام می‌شوند .

فرمانده سپاه کربلای مازندران به آمار اعزامی کاروان‌های راهیان نور اشاره و عنوان کرد: در طول سال به‌طور میانگین حدود ۵۰هزار نفر اعزام را به مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهیم داشت .

وی سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کاروان‌های راهیان نور را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: اردوهای راهیان نور می‌تواند در زنده نگه داشتن یاد ۲۱۸ هزار شهید و انتقال آرمان‌های این شهیدان به نسل جوان موثر باشد به‌طوری که همه ساله شاهد حضور زیارت اولی‌ها در این مناطق هستیم .

سردار بابایی خواستار حمایت مسئولان از حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شد و خاطرنشان کرد: با حمایت از این روند و حل مشکلات بخش‌های پشتیبانی این کاروان‌ها مطمئنا می‌توان زمان بیشتری برای افزایش بحث محتوایی این اردوها صرف کرد که این امر لازمه حمایت همه جانبه مسئولان از این اعزام‌ها است .


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هشدار فرماندار نسبت به تردد و توقف در حریم رودخانه‌های نکاء