دیرکرد 2 برابری جرایم رانندگی سال 96 بخشوده شد


دیرکرد 2 برابری جرایم رانندگی  سال 96 بخشوده شد

تهران - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: به پیشنهاد ناجا دیرکرد 2 برابری جرایم رانندگی تا پایان سال 96 بخشوده شد و رانندگان تا پاییز امسال برای استفاده از این تسهیلات فرصت دارند.

به گزارش ایرنا از پایگاه پلیس، سردار ' اسکندر مومنی' در حاشیه بازدید از پلیس راه شرق استان تهران، با بیان اینکه مردم امسال علاوه بر مدیریت سفر با پلیس بسیار خوب همراهی کردند؛ افزود: به مسافران نوروزی توصیه می کنیم طول سفر را بخشی از مسافرت خود تلقی کنند.
وی اعلام کرد: با توجه به پیشنهاد ناجا دیرکرد 2 برابری جرایم رانندگی تا پایان سال 96 بخشوده شد و رانندگان می توانند اصل خلافی را بپردازند؛ رانندگان تا پاییز برای استفاده از این تسهیلات فرصت دارند.

** چهارم و پنجم فروردین پرتصادف ترین روزهای سفرهای نوروزی
این مقام عالی انتظامی کشور با اشاره به بار ترافیکی در مسیر رفت و برگشت سفرهای نوروزی، از 4 و 5 فروردین به عنوان پرتصادف ترین روزهای سفرهای نوروزی نام برد.
جانشین فرمانده ناجا استان های مازندان، گیلان، قم، فارس و خراسان رضوی را به عنوان پرترددترین استان ها در نوروز امسال عنوان کرد و گفت: استان های فارس، اصفهان، کرمان و خراسان رضوی پر تصادف ترین استان های کشور در این ایام بودند.
سردار مومنی تصریح کرد: تجربه نشان داده سرعت غیرمجاز تنها 10 دقیقه زمان رسیدن به مقصد را کاهش می دهد بنابراین به رانندگان توصیه می کنیم از عجله و شتاب در سفرهای نوروزی خودداری کنند.
سردار مومنی با بیان اینکه سرعت متوسط در نوروز امسال یک کیلومتر بر ساعت افزایش داشته است به رانندگان توصیه کرد: حتما سرعت متوسط را کاهش داده و به کمتر از 80 کیلومتر بر ساعت برسانند تا شدت حوادث کم شود.
سردار مومنی در خاتمه بدون اشاره به شاخص های امنیتی نوروز سال گذشته ،گفت: شاخص های امنیتی در نوروز امسال بهتر از سال قبل شده است.
اجتمام ** 3377 ** 1418

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی