سازمان داوطلبان هلال‌احمر در بخش درمان وارد می‌شود


سازمان داوطلبان هلال‌احمر در بخش درمان وارد می‌شود

گروه اجتماعی- سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: به‌منظور به‌کارگیری نیروهای داوطلب در سال 97 در حوزه درمان به‌صورت جدی وارد می‌شویم.

به گزارش ایکنا از قزوین، حبیب درگاهی در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، تصریح کرد: استان قزوین همواره در بخش‌های مختلف به‌خوبی قدم برداشته و در رتبه‌های نخست نوع‌دوستی و انسان‌دوستی قرار دارد.
وی با اشاره به شعار سال، اظهار کرد: مشکل بیکاری در همه خانواده‌ها وجود دارد که با حمایت از کالای ایرانی می‌توانیم قدم‌های مثبتی در جهت ایجاد اشتغال برداریم، توقع خود را پایین بیاوریم تا پشتوانه مردمی کالای ایرانی برند مطلوب باشد.
سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر یادآور شد: ما در جمعیت هلال‌احمر خودمان را حلقه اتصال نیازمندان و توانمندان می‌دانیم، استفاده از خدمات داوطلبان در حوزه درمان مهم‌ترین گام ما در سال جاری است.
وی تأکید کرد: همواره دغدغه نگهداری داوطلبان را داریم که مهم‌ترین شاخص آن به‌کارگیری داوطلبان در حوزه‌های مختلف است.
درگاهی بیان کرد: در استان قزوین در حوزه درمان گام خوبی برداشته‌شده است با اقدام مناسب می‌توانیم مددجویان نیاز به درمان را به داوطلبان پزشک و پرستار متصل کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در جمعیت هلال‌احمر قزوین ۲۰۰ کارمند و ۳۳۰۰ عضو داوطلب داریم که نشان از موفقیت این استان دارد.
سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر یادآور شد: راه‌اندازی اتاق‌های اندیشه‌ورز برنامه دیگر هلال‌احمر برای سال ۹۷ است، خیلی از مراحل در قالب کارگروه در استان قزوین انجام‌شده است.
وی افزود: حرکت ما به سمت استفاده از نیروی داوطلب حداکثری است، در حوادث افراد زیادی حضور دارند که جمعیت هلال‌احمر با آموزش همگانی و طرح خادم می‌تواند گام مثبتی بردارد.
درگاهی بیان کرد: در همین راستا و طبق تفاهم‌نامه صورت گرفته با امور روستایی استانداری قزوین کلیه دهیاران عضو جمعیت هلال‌احمر شوند تا با فراگیری کمک‌های اولیه حداقل مشکلات روستاها را حل کنند.
وی افزود: اگر راه دسترسی روستایی قطع شود نیاز است که کار ارزیابی دقیق انجام‌شده و مراحل اولیه خوب پوشش داده شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 8 اردیبهشت 1403 / التهاب طلا با لیدری طلای جهانی تخلیه شد