مجموعه بهترین جواب های پیام تسلیت


جواب پیام تسلیت خوب، بهترین جواب برای تسلیت گفتن اطرافیان است و در پاسخ به سؤالات «چگونه جواب تسلیت را بدهیم؟» و «در جواب تسلیت چه بگوییم؟» مطرح می‌شود. پیام تشکر از تسلیت، پاسخ عرض تسلیت و پاسخ تسلیت و همدردی را در ستاره بخوانید.

از دنیا رفتن نزدیکان غمی بزرگ است که آشنایان با ارسال پیام تسلیت رسمی و غیر رسمی سعی در تسکین آن داشته‌اند؛ فرد عزادار با ارسال جواب پیام تسلیت ادب اجتماعی خود را نشان داده و لطف کسانی که در شرایط سخت و بحران عاطفی فقدان عزیزان در کنارش بوده‌اند را به نوعی جبران می‌کند. مجموعه جواب‌های زیبا به پیام تسلیت شامل جواب پیام تسلیت رسمی، جواب پیام تسلیت ادبی، جواب پیام تسلیت به دوست و شعر برای الصاق به جواب پیام تسلیت را در مطلب حاضر بخوانید.

مجموعه بهترین جواب های پیام تسلیت

جواب پیام تسلیت رسمی

بدین وسیله از همه سروران و دوستان و همکاران گرامی و ارجمند که در مجلس ترحیم و یادبود [پدرم / مادرم / پدربزرگم /...]، شرکت نمودید و یا با جملات و ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرم شدید صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نمایم. همراهی شما در این مسیر برای من دلگرم کننده بوده و خواهد بود.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

از کلیه همکاران محترم که با ارسال پیام تسلیت در سوگ از دست دادن .... عزیزم در کنارم بودند، تشکر و قدردانی می‌نمایم. امیدوارم بتوانم در مراسم شادی این عزیزان جبران و خدمت نمایم .
با تشکر
از طرف...

〰*〰*〰*〰*〰*〰

بدین وسیله از کلیه مدیران، کارکنان و کارشناسان محترم شرکت به ویژه مقام محترم مدیریت ...، اعضای محترم هیئت مدیره ... که برای تسلیت درگذشت ... اینجانب، با ارسال پیام تسلیت بنده را قرین محبت‌های بی‌دریغ خود نموده، صمیمانه سپاسگزاری و تشکر می‌نمایم. بقای عمر و سلامتی شما و خانواده محترم را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
از طرف...

〰*〰*〰*〰*〰*〰

مدیریت محترم و کارکنان شرکت ...
از اینکه برای تسلیت درگذشت ... بنده، با ارسال پیام، تاج گل، فاکس، ایمیل و... ابراز همدردی نمودید کمال تشکر را دارم و از خداوند منان برای کلیه عزیزان آرزوی سلامتی و سعادت داریم.
از طرف...

〰*〰*〰*〰*〰*〰

بدین وسیله از مدیریت محترم و کلیه همکاران شرکت ...، که با ارسال پیام تسلیت با اینجانب همدردی نمودند که موجب تسلی خاطر بازماندگان گردیده، کمال تشکر را دارم.
با احترام
از طرف...

〰*〰*〰*〰*〰*〰

از تمامی همکاران و سروران گرامی که با ابراز همدردی موجب تسلی خاطر اینجانب و خانواده‌ام گردیده‌اند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و از خداوند متعال برای تمامی عزیزان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم.از طرف...

〰*〰*〰*〰*〰*〰

از کلیه همکاران محترم که در مصیبت درگذشت... اینجانب با ارسال گل و متن تسلیت موجب تسلی خاطرم بودند، بی‌نهایت سپاسگزارم. از این که به علت تألمات روحی شدید نتوانسته‌ام حضوراً پاسخگوی محبت‌های شما عزیزان باشم، پوزش می‌طلبم. از پروردگار منان برای یکایک شما و خانواده‌های گرامی‌تان سلامتی و شادکامی مسئلت دارم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

مدیران و همکاران محترم...
پیام تسلیت سروران ارجمند به مناسبت درگذشت ... اینجانب باعث امتنان است. از دوستان کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم. برای همه شما عزیزان سلامتی و توفیق آرزومندم.


مجموعه بهترین جواب های پیام تسلیت


جواب پیام تسلیت ادبی

سینه سرشار از محبت همه یارانی داریم که با ارسال پیام ما را در داغ درگذشت عزیزمان همراهی کردند. قدر لطف و مهربانی‌شان با خداوند مهرپرور باد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

مهربان گران‌سنگ، از اینکه مرا در مصیبت پیش آمده با ارسال پیام تسلیت مورد مهربانی خود قرار دادی، تشکر نموده، آرزو دارم کاشانه شما لبریز از شادمانی و سلامت باشد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

عزیزان نیک‌سرشت، تسلی شما در همه مراحل این سوگ باعث امتنان خاطر ما شد. بدین وسیله از شما تشکر و قدردانی می‌نماییم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

هرکس در کاستن اندوه دیگران قدمی برمی‌دارد، عمرش دراز و خورشید مهرش تابان بود. از اینکه با ارسال پیام تسلیت پلک مهری بر سوگ پیش آمده ما گشودید، خدا یارتان و پرتو صفایتان گسترده باد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

آشنایان عزیز و دوستان مکرم، سبز باد روزتان که اندوه پیش آمده ما را با پیام تسلیت خویش تسکین بخشیدید. امیدوارم زندگی‌تان برقرار و آفتابی باشد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

درود خداوند بر شما باد که با ارسال پیام تسلیت در سوگ [پدرمان / مادرمان / پدربزرگمان / مادربزرگمان / ...]، ما را به چشم مهر نواختید. امید است کماکان عرصه زندگانی شما لبریز از سلامت و شادکامی باشد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

محبت جنابعالی و پیام تسلیت ارزشمندتان برای من و خانواده‌ام بزرگ‌تر از مصیبتی بود که بر اثر مشیت باری تعالی بر ما حادث شد. خود را از شکر این نعمت الهی که ما را از محبت بزرگوارانه شما بهره‌مند فرمود، عاجز می‌دانیم. از خداوند متعال خواهانیم همواره شاد و سربلند باشید.
دوستدارتان...

〰*〰*〰*〰*〰*〰

پیام‌های شما وقتی در حضیض اندوه بودم، دست مرا گرفت تا بتوانم دوباره از جا برخیزم. جا دارد از همه دوستان و عزیزان و همکاران گرامی که در این زمان بحرانی من را حمایت کردند تشکر و قدردانی کنم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

بسیاری اوقات به دنبال بی‌همتا هستیم؛ چرا که تک و ممتاز است و داشتنش امتیاز، اما در وادی غم‌ها همیشه از بی همتاهایش گریزانیم. غم از دست دادن [...] که قطعا یکی از ستون‌های بی بدیل و تکرارناشدنی زندگی هر انسانی محسوب می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین غم‌هایی است که بی‌همتاست، غیرقابل تصور است، باورنکردنی و ناپذیرفتنی است. اینجاست که همراهی آنهایی که با تو در تعاملند م‌یتواند قدری تسکینت دهد. از ابراز همدردی شما عزیزان از صمیم قلب قدردانی نموده و همواره آرزو می‌کنم که تا می‌شود و می‌شود شاهد چنین غم‌هایی نباشید. برای همه شما همکاران گرامی آرزوی روزهایی سرشار از شادی و امید از خداوند منان خواستارم.


مجموعه بهترین جواب های پیام تسلیت


جواب پیام تسلیت به دوست

در دردها و رنج‌هاست که انسان دوستان واقعی خود را می‌شناسد. ممنونم که در سوگ ... مرا تنها نگذاشتید. از همدردی‌تان بی‌نهایت سپاسگزارم. امیدوارم که بتوانم در شادی‌هایتان جبران کنم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

از ارسال پیام تسلیتت تشکر می‌کنم و امیدوارم زندگی‌ات با شادمانی قرین باشد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

درود بر شما که با ارسال پیام تسلیت مرا همراهی کرده و از بار غمی که بر شانه داشتم کاستید. اجرتان برقرار و شادی به کامتان باد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

پیام تسلیت شما چونان آبی بر آتش بود. اندوه پیش آمده را تسکین داد و قلب‌های ما را آرامش بخشید. ما را به چشم عطوفت بنوازید. شما را دعا کرده و برایتان آرزو می‌کنیم که توانتان در مهرورزی افزون باشد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

همدلی و همدردی تو تنها نقطه روشن توی سیاهی این روزهای منه. ممنونم که هستی و ممنونم که برای من پیام تسلیت فرستادی.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

از همه دوستان و همکاران بسیار مهربانم که با پیام‌های تسلیتشون از طریق سایت و یادداشت و پیامک و تلفن لطف و محبت خودشون رو به بنده ابراز نمودند سپاسگزارم. امیدوارم خداوند زندگی سرشار از سلامتی و شادی برای هر یک از شما عزیزانم رقم بزند.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

از همه دوستان عزیزم که با ارسال پیام تسلیت گفتند، بسیار متشکرم. جملات، حرف‌ها و حضورتان، برای من با ارزش و قابل تقدیر است. همراهی شما در این اندوه برای من دلگرم کننده بوده و خواهد بود.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

وظیفه خود می‌دانم از همه دوستان که با ارسال پیام موجب تسلی خاطر بنده و خانواده‌ام در غم از دست دادن ... عزیزم گردیدند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم. بی شک پدر و مادر بهترین نعمت‌های خدا بر روی زمین هستند که امیدوارم هرکسی دارد خدا برایش ببخشد و آنان که دار فانی را وداع گفته‌اند روحشان شاد و قبرشان پر نور باشد.


مجموعه بهترین جواب های پیام تسلیت


شعر برای الصاق به جواب پیام تسلیت

مرا ای دوستان گر شاد خواهید
در الفت بروی هم گشایید

ندارد ارزشی این چرخ گردون
صفا آرید گر اهل صفائید

به هم چون در نشستید با محبت
یقین دانید مقبول خدائید

〰*〰*〰*〰*〰*〰

ما داغ فراق دیده بودیم
افسانه غم شنیده بودیم

اما غم تو جگر گداز است
دردی است که قصه‌اش دراز است

〰*〰*〰*〰*〰*〰

خواهید مرا از این دیارم ببرید
در زیر لوای این شعارم ببرید

با مهر علی به این دیار آمده‌ام
با عشق علی از این دیارم ببرید

〰*〰*〰*〰*〰*〰

چو باید سرانجام بر خاک رفت
خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت

〰*〰*〰*〰*〰*〰

آنکه ما را تکیه‌گاهی بود رفت
جمع ما را یارگاهی بود رفت

〰*〰*〰*〰*〰*〰

اشک غم از دیده‌ام بارید دل غوغا بود گفت
خون از دیده باید ریخت اشکی را چه سود؟

〰*〰*〰*〰*〰*〰

گفتمش با غم هجران چه کنم؟ گفت بسوز
گفتمش چاره این سوز بگو ، گفت بساز

〰*〰*〰*〰*〰*〰

کجاست بارشی از ابر مهربان صدایت
که تشنه مانده دلم در هوای زمزمه‌هایت

〰*〰*〰*〰*〰*〰

سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی
دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی

آدمی در عالم خاکی نمی‌آید به دست
عالمی دیگر بباید ساخت و از نو آدمی

در انتها امیدواریم مجموعه جواب‌های پیام تسلیت برای شما مفید بوده باشند. از طریق ارسال نظر بنویسید کدام پیام را برای ارسال برگزیدید و کدام سبک پیام توجه شما را بیشتر به خود جلب کرد. ضمناً برخی از جواب پیام‌های تسلیت ادبی از کتاب «پرواز جان» نوشته عباسعلی اکبری انتخاب شده بودند.


گروه سرگرمی ستاره

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پیامک مناسبتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شمع سفره هفت سین | شمع سفره هفت سین 1403 که سفره هفت سینت رو میلیونی می کنه!