نورافکن: از عملکردم اصلا راضی نیستم


نورافکن: از عملکردم اصلا راضی نیستم

بانک ورزش - بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: گل من به نفت تهران حاصل تلاش و زحمات تمام بازیکنان بود. به گزارش بانک ورزش، امید نورافکن بعد از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل نفت تهران درباره علت...

بانک ورزش - بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: گل من به نفت تهران حاصل تلاش و زحمات تمام بازیکنان بود.

به گزارش بانک ورزش، امید نورافکن بعد از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل نفت تهران درباره علت عملکرد ضعیف استقلال در نیمه اول گفت: شرایط استقلال در نیمه اول با توجه به حضور 4-5 بازیکن اصلی در تیم ملی و همچنین مصدومیت فرشید باقری ایده‌آل نبود و بازی پایاپای پیش رفت اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که داشتیم توپ و میدان دست ما بود.

وی ادامه داد: عملکرد ما بعد از تعطیلات برای بازی اول چندان خوب نبود. ما 4 روز دیگر یک دیدار حساس با الریان قطر داریم که باید بهتر کار کنیم تا سه امتیاز را بگیریم و صعودمان را قطعی کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره گلزنی‌اش در این مسابقه گفت: شرایط بازی برای خود من اصلا خوب نبود اما خدا را شکر که بازی را بردیم و به هواداران عیدی دادیم اما از عملکرد خودم اصلا راضی نیستم. اما خدا را شکر در آخرین فرصتی که نصیبم شد موفق به گلزنی و پیروزی تیمم شدم. این گل تلاش تمام بازیکنان از رحمتی تا چشمی تا بقیه بود که من به نتیجه رساندم و زحمات تمام بازیکنان بود.

نورافکن درباره شادی بعد از گلش و اینکه آیا به خاطر ناراحتی بود گفت: نه شادی بعد از گلم بود. می‌خواستم آنطور خوشحالی کنم چون گلی که زدم خیلی به من چسبید.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره حضورش در این مسابقه به عنوان هافبک چپ و اینکه آیا مشکلی از این بابت ندارد، گفت: از ابتدا هم گفته‌ام هر جا که شفر لازم بداند با تمام توان و انگیزه در خدمت استقلال خواهم بود.

وی درباره فینال جام حذفی گفت: بازی بسیار سختی مقابل خونه به خونه داریم که باید با تمام توان به میدان برویم و به دنبال بهترین عملکرد باشیم تا بعد از چند سال یک جام را به هواداران تقدیم کنیم.

نورافکن درباره متحول شدن استقلال در نیمه دوم و اینکه شفر در رختکن به بازیکنان چه گفت:، عنوان کرد:شفر مربی باتجربه‌ای است و صحبت‌های خوبی کرد. صحبت‌های او تاثیرگذار بود و از طرفی بازیکنان در نیمه دوم با انگیزه بالایی بازی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم