حکم پرونده رشوه خواری در تیم ملی فوتبال صادر شد


حکم پرونده رشوه خواری در تیم ملی فوتبال صادر شد

حکم پرونده رشوه خواری در تیم ملی فوتبال صادر شد و قرار است پس از تعطیلات عید نوروز، رسانه‌ای شود.

حکم پرونده رشوه خواری در تیم ملی فوتبال صادر شد به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار اخباری در فضای مجازی، مبنی بر اعطای رشوه حامی مالی فدراسیون فوتبال به برخی از مدیران تیم ملی، افشین پیروانی، مدیر وقت تیم ملی و حال حاضر پرسپولیس به کمیته اخلاق رفت و به عنوان یکی از طرفین پرونده توضیحاتی را به این کمیته داد.

طبق اخبار منتشر شده در فضای مجازی و بر حسب شنیده ها، کارلوس کی روش، افشین پیروانی، محسن معتمدکیا و آرین قاسمی از این شرکت پول گرفته بودند و به همین دلیل، کمیته اخلاق به این پرونده ورود کرد و مرتضی تورک، رئیس این کمیته در تاریخ 16 اسفند 1396 در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد:

" افشین پیروانی توضیحاتی را به کمیته اخلاق ارائه داد و ما هم در حال بررسی آنها هستیم و رای هم به زودی اعلام می شود. پیروانی به عنوان یکی از طرفین پرونده به کمیته اخلاق آمد و زمانی که رای نهایی اعلام شود، تمام موارد مشخص خواهد شد.

رئیس کمیته اخلاق ادامه داد: افشین پیروانی یکی از طرفین و اشخاص مهم در پرونده ما است و تلاش می کنیم تا پیش از عید و شروع سال جدید رای این پرونده را صادر کنیم. هنوز حکمی صادر نشده و زمانی که حکم را صادر کردیم، متوجه احکام خواهید شد.

تورک: پیروانی به عنوان یکی از طرفین پرونده به کمیته اخلاق آمد/ حکم تا پیش از عید اعلام می شود

اما اکنون پس از گذشت 10 روز از نوروز 1397، با مرتضی تورک گفت و گو کردیم و او در این باره اظهار کرد: حکم این پرونده اعلام شده است و به صورت دست نویس موجود است. تنها تایپ و انتشار این پرونده باقی مانده است که پس از تعطیلات عید انجام و احکام منتشر می شود.

انتهای پیام/

حکم پرونده رشوه خواری بعد از عید رسانه ای می شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا