خانه فرهنگ و هنر استاد ناظری در یکی از بناهای تاریخی کرمانشاه راه اندازی شود


 خانه فرهنگ و هنر استاد ناظری در یکی از بناهای تاریخی کرمانشاه راه اندازی شود

خبرگزاری شبستان: استاندار کرمانشاه، گفت: خانه فرهنگ و هنر استاد شهرام ناظری با همکاری سایر دستگاه های زیربط در یکی از بناهای تاریخی شهر کرمانشاه راه اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، چهارشنبه(15 فروردین) در دیدار با استاد شهرام ناظری از وی به عنوان افتخاری بزرگ برای ایران و سرمایه ای عظیم برای استان کرمانشاه یاد کرد.

وی با تأکید بر بهره گیری از ظرفیت های ارزشمندی فرهنگی و هنری مانند این چهره فرهیخته موسیقی ایران و جهان، افزود: ساخت مجتمع فرهنگی توسط استاد ناظری در استان کرمانشاه، حرکتی ارزشمند برای آینده فرهنگی این استان است.

استاندار کرمانشاه، در این نشست خطاب به مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهردار کرمانشاه، اظهار کرد: خانه فرهنگ و هنر استاد شهرام ناظر باید با همکاری سایر دستگاه های زیربط در یکی از بناهای تاریخی شهر کرمانشاه دایر شود.

وی ابراز کرد: باید دستگاههای اجرایی ذیربط کمک کنند که راه اندازی این مجتمع به صورت یک طرح برنامه ریزی شده و مدون پیش برود و دچار مرور زمان نشود.



مهندس بازوند در پایان با اشاره به جایگاه رفیع شوالیه آواز ایران، عنوان کرد: استاد ناظری در قلب ۸۰ میلیون ایرانی جا دارد و این از الطاف خداوند نسبت به ایشان است.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لغت نامه ورزشی