«غارعلیصدر» در صدر پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری همدان


«غارعلیصدر» در صدر پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری همدان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان گفت: غارعلیصدر و آرامگاه بوعلی در نوروز 97 در صدر پربازدیدترین اماکن گردشگری و تفریحی استان همدان قرار گرفتند.

«غارعلیصدر» در صدر پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری همدان
به گزارش فانوس، «علی خاکسار» تصریح کرد: از تاریخ 28 اسفند 96 تا 13فروردین امسال یک میلیون و 298 مورد بازدید از جاذبه های گردشگری استان همدان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 60 درصد رشد را نشان می دهد.

وی با بیان این‌که رشد قابل توجهی در اقامت استان وجود داشته است، افزود: اقامت در استان همدان در سالجاری 359 هزار و 605 مورد در هتل ها، هتل آپارتمان ها، خانه مسافرها و ... انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 127درصد رشد را نشان می دهد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان اظهار کرد: در طول ایام نوروز 1086 مورد بازدید و نظارت از اماکن اقامتی و خانه مسافرهای استان انجام شده که طی آن 5 مورد تشویق و 9 مورد تذکر ارائه شده است اما خوشبختانه لغوپروانه نداشته ایم.

خاکسار هم‌چنین خاطرنشان کرد: مسافران همدانی عمدتاً از شهرهای آذربایجان‌شرقی و غربی هم‌چنین استان تهران بودند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان در ادامه یادآور شد: طول مدت اقامت مسافران نوروزی در همدان تقریبا 3 شب بوده است اما آمار دقیق تر پس از مطالعه نظرسنجی‌ها انجام می‌شود.

وی یادآور شد: افزایش قابل توجهی در میزان اقامت و بازدید از اماکن گردشگری همدان تابع شرایط جوی و تبلیغات انجام شده از استان همدان در سال 96 بوده است.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟