ادعای حل مشکل اشتغال از سوی هر نماینده ای دورغ است


ادعای حل مشکل اشتغال از سوی هر نماینده ای دورغ است

آستارا- نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نبود تکریم سرمایه گذار در کشور ، گفت: هر نماینده ای که ادعای حل مشکل اشتغال را دارد دروغ گفته است.

ولی داداشی درگفتگو باخبرنگار مهر با بیان اینکه ایجاد اشتغال وظیفه دولت بوده و متاسفانه عملکرد برخی مدیران درکشور سرمایه گذاران را ناامید کرده است، افزود: اکثر شهرهای مرزی کشور محروم بوده و فاقد کارخانجات صنعتی و تولیدی جهت اشتغال جوانان هستند.

وی با اشاره به ضعف اشتغال پایدار در شهرستان مرزی بندر آستارا، گفت: ضعف اشتغال در شهر مرزی و بندری آستارا ریشه در عدم برنامه ریزی در دهه های گذشته دارد.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما در کشور چیزی به نام تکریم سرمایه گذار نداریم ، تأکید کرد: هر نماینده ای که ادعا کند می تواند مشکل اشتغال را حل نماید دروغ گفته است.

عدم رونق بازار آستارا

داداشی با تاکید بر اینکه نباید مالیات های سنگین از بازاریان دریافت شود، اظهار کرد: متاسفانه بازار آستارا رونق سال های قبل را ندارد.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی ضرورت همراهی دولت با بخش خصوصی را یادآور شد و گفت: دولت نباید رقیب بخش خصوصی باشد بلکه باید از این بخش برای حضور فعال تر پشتیبانی و حمایت کند.

وی با اشاره به اهمیت جاده ترانزیتی و گردشگر پذیر آستارا به سمت اردبیل خاطرنشان کرد: در سال گذشته با تلاش نمایندگان مجلس برای تعریض محور آستارا به اردبیل، کد لازم در کمیسیون عمران مجلس تعریف و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار منظور شد و این رقم در سال های بعدی افزایش خواهد یافت.

داداشی با اشاره به حذف تجارت چمدانی یا بار همراه مسافر به صورت یک طرفه از سوی جمهوری آذربایجان به آستارا ، گفت: این موضوع باعث رکود بازار مرزی آستارا شده و پیگیری های لازم از سوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای متقاعد کردن دولت آذربایجان ادامه دارد.

وی در ادامه به برخی دیگر از کمبودها و مشکلات این شهرستان اشاره کرد و افزود: برای ساخت و بهسازی زمین ورزشی فوتبال آستارا اعتبارات خوبی از وزارتخانه های ورزش و جوانان و نفت اختصاص یافته است.

تأمین اعتبار ۱۷ میلیاردی برای تکمیل استخر ورزشی آستارا

به گفته این مسئول ۱۷ میلیارد ریال از وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل استخر ورزشی، ۱۸۰ میلیارد ریال برای تامین زیرساخت های آب شهری و ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای شبکه فاضلاب شهری آستارا نیز تامین اعتبار شده است.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی آستارا نیز خریداری شده است که دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید جهت سرب کوبی محل استقرار و سپس نصب و راه اندازی آن سریعا اقدام کند.

داداشی تصریح کرد: مراحل اجرایی ساخت راه آبشار گردشگر پذیر لاتون شهرستان آستارا نیز به منظور توسعه گردشگری با جدیت تمام در حال پیگیری است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت خط ریلی بین المللی آستارا- آستارا و ضرورت اتصال آن به منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا افزود: با همراهی مسئولان پیگیر اتصال خط ریلی بین المللی آستارا به منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا جهت اجرای حمل و نقل ترکیبی هستیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص دختر زیبای احمد ایراندوست ترکاند ! / غول برره با دخترش چه رقصی می کند !