بقعه بی بی زینب گلوگاه به پارکینگ نیاز دارد


بقعه بی بی زینب گلوگاه به پارکینگ نیاز دارد

گلوگاه - فرماندار گلوگاه ساخت پارکینگ برای بقعه بی بی زینب گلوگاه در جاده سراسری را برای افزایش امنیت ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا تباکی ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه با بیان اینکه بقعه بی بی زینب گلوگاه در جاده سراسری نیازمند پارکینگ برای افزایش امنیت است اظهار کرد: فرهنگ سازی برای وقف از مسائل مهمی است که باید مورد توجه جدی همه مسئولان و مردم قرار گیرد.

تباکی گفت: وقف از سنت های حسنه ای است که معتقد هستیم بادی بخشی از اموال خود را وقف کنیم و باید در عمل به نیات واقفین هم درست عمل شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن بقعه بی بی زینب گلوگاه در جاده سراسری و نداشتن پارکینگ و رمپ جداگانه برای مسافران و زائران، افزود: این مسئله برای مردم مشکل آفرین شده است که امیدواریم با همکاری اوقاف و قول های مساعدی که داده شد؛ برای رفع مشکل تلاش شود.

فرماندار گلوگاه گفت: تلاش داریم تا فضای امن در این بقعه برای زیارت مسافران و زائران فراهم شود و در سایه امنیت برای توسعه گام برداریم.

همچنین امروز در مراسمی جداگانه در میاندرود، با تقدیر از زحمات مقداد کلونیان مدیر اوقاف و امور خیریه میاندرود که در اداره کل اوقاف مازندران مشغول فعالیت شدند، محمدحسین فاضلی به سمت رئیس اوقاف و امور خیریه میاندرود معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا