مهلت ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم تمدید شد


مهلت ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم تمدید شد

بجنورد- ایرنا- رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا پایان فروردین ماه جاری تمدید شده است؛ این مسابقات در چهار رشته برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد صالحی نیا سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنااظهار کرد: این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، معارف و همچنین قرآن و عترت اردیبهشت ماه امسال در مرحله شهرستانی برگزار می‌شود .
وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند از طریق سایت رسمی مسابقات قرآن به نشانی www.quraniran.ir یا با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها در این مسابقات ثبت نام کنند.
وی همچنین ادامه داد: افراد علاقه مند بالای 18 سال می‌توانند در مرحله شهرستانی این مسابقات که در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
حجت الاسلام صالحی نیا اظهار کرد: تاکنون بیش از 200 نفر در خراسان شمالی در این دوره از مسابقات ثبت نام کردند که این آمار در سال گذشته بیش از 600 نفر بود.
وی ادامه داد: بر تعداد افراد شرکت کننده تا پایان فروردین ماه اضافه می شود به دلیل اینکه بسیاری از علاقه مندان در روستا ها دسترسی به اینترنت ندارند و تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند.
وی گفت: تعداد افراد شرکت کننده در این مسابقات در میان مردان و زنان در همه رشته ها مساوی است اما در رشته معارفی تعداد خانم ها 2برابر است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ? @IRNAB‌OJNURD پیگیری کنید.
ع/6042

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا