بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای ایکس‌باکس وان منتشر شد


بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای ایکس‌باکس وان منتشر شد

همانطور که تیتر خبر به خوبی بیانگر مساله است، متوجه شدیم که بالاخره یکی از عنوان‌های مطرح سال گذشته یعنی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای کنسول‌های مایکروسافت منتشر شده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که به بیان کم و کیف آن بپردازیم. امروز را می‌توان یکی از بهترین روز‌ها برای دارندگان...

همانطور که تیتر خبر به خوبی بیانگر مساله است، متوجه شدیم که بالاخره یکی از عنوان‌های مطرح سال گذشته یعنی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای کنسول‌های مایکروسافت منتشر شده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که به بیان کم و کیف آن بپردازیم.

امروز را می‌توان یکی از بهترین روز‌ها برای دارندگان کنسول‌های مایکروسافت، به ویژه صاحبان کنسول میان نسلی و قدرتمند ایکس‌باکس وان ایکس دانست. چرا که بالاخره پس از مدت‌ها انتظار بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای این کنسول منتشر شده است که از امروز با قیمت 29 دلار و 99 سنت و آن هم به صورت دیجیتالی در فروشگاه‌های آنلاین قابل خریداری است.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice که فرم متفاوتی از داستان‌سرایی در بازی‌های ویدئویی را ارائه ‌می‌دهد، در سال گذشته میلادی برای دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شد و فروش خوبی را نیز نصیب به خود کرد. این بازی که سازندگان آن در زمینه جلوه‌های بصری و گرافیک از تکنولوژی‌های متعددی همچون موشن کپچر‌های بسیار دقیق و مواردی از این دست استفاده کردند، یکی از تکنیکی‌ترین عناوین تولید شده از لحاظ گرافیکی بود و در سطح بالایی از کیفیت قرار داشته و دارد.

در همین چند روز گذشته نیز با خبر شدیم که نسخه مخصوص ایکس‌باکس وان ایکس این بازی که از امروز به صورت رسمی عرضه شده است، از لحاظ کیفی هم رده یک پی‌سی خواهد بود. علاوه بر این نیز سازندگان سه حالت گرافیکی را برای بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در نظر گرفته‌اند که این سه حالت عبارتند از: the Enriched Visuals Mode ،the High Resolution Mode و High Framerate Mode که هر کدام از این سه گزینه تاثیر خاصی بر روی گرافیک بازی خواهند داشت.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای ایکس‌باکس وان منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه