27 مجروح و یک کشته در واژگونی مینی‌بوس زائران هندی در گرمسار


27 مجروح و یک کشته در واژگونی مینی‌بوس زائران هندی در گرمسار

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از مرگ یک نفر و مجروح شدن 27 هندی در واژگونی یک مینی‌بوس در نزدیکی گرمسار خبر داد.

یحیایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مینی‌بوس حامل ۲۸ سرنشین بود که از مشهد به سمت تهران در حال حرکت بود و در فاصله بین آرادان به گرمسار واژگون شده است.

وی از اعزام سه تیم امداد و نجات هلال احمر استان به این حادثه خبر داد و افزود: تیم‌های اورژانس و آتش‌نشانی در محل حضور داشتند و به دنبال درخواست اورژانس از هلال احمر بلافاصله سه تیم امداد و نجات به محل اعزام شد.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص وضعیت مصدومان این سانحه اظهار کرد: ۲۷ نفر در این سانحه دچار مصدومیت شدند که همگی به بیمارستان گرمسار اعزام شدند.

همچنین رئیس پلیس راه استان با اشاره به واژگونی این مینی‌بوس به ایسنا گفت: مسافران این مینی‌باس هندی بوده و در نزدیکی گرمسار دچار سانحه شدند.

سرهنگ حسن خسروجردی با بیان اینکه متاسفانه در این سانحه یکی از سرنشینان مینی باس جان باخت ادامه داد: مصدومان به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این سانحه راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روی داده اظهار کرد: کارشناسان عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه را عامل بروز این سانحه ارزیابی کردند.

وی با اشاره به لغزنده بودن محورهای استان و از جمله محور گرمسار سمنان گفت: با توجه به بارش باران در اکثر محورهای استان توصیه می‌شود رانندگان توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازدید کارگروه جهش تولید از صنایع شاهرود