سفر زمینی آذربایجان و گرجستان | 10 الی 17 خرداد ٩٧


سفر زمینی آذربایجان و گرجستان | 10 الی 17 خرداد ٩٧

تصمیم دارم تعطیلات خرداد امسال رو با سفر به آذربایجان و گرجستان بگذرونم، شرح این سفر به صورت زیرست : مسیر و زمان حرکت: زمان حرکت: ساعت 22:00 چهارشنبه 9 خرداد از تهران. برگشت ساعت 24:00 جمعه 17 خرداد. مسیر حرکت : تهران : رشت ، آستارا ، باکو (1 شب) ، گنجه ، شکی (1 شب) ، سیقناقی (1شب) ، گوری (1 شب) ، کوتایسی (2 شب) ،...

تصمیم دارم تعطیلات خرداد امسال رو با سفر به آذربایجان و گرجستان بگذرونم، شرح این سفر به صورت زیرست :

مسیر و زمان حرکت:

زمان حرکت: ساعت ۲۲:۰۰ چهارشنبه ۹ خرداد از تهران. برگشت ساعت ۲۴:۰۰ جمعه ۱۷ خرداد.

مسیر حرکت : تهران : رشت ، آستارا ، باکو (۱ شب) ، گنجه ، شکی (۱ شب) ، سیقناقی (۱شب) ، گوری (۱ شب) ، کوتایسی (۲ شب) ، آخالتسیخه (۱ شب) ، ایگدیر (۱ شب) ، تبریز ، تهران

جزییات برنامه سفر به شرح زیرست:

? چهارشنبه ۹ خرداد ۳۰ می
حرکت ساعت ۲۲:۰۰ از حوالی میدان آزادی تهران به سمت آستارا

? پنجشنبه ۱۰ خرداد ۳۱ می

ساعت ۶ صبح در آستارا صبحانه میخوریم (با تور) و سپس از مرز رد شده و به سمت باکو حرکت میکنیم. ظهر باکو هستیم و در هاستل اقامت میکنیم. گشت شهری خواهیم داشت. اقامت شبانه باکو

? جمعه ۱۱ خرداد ۱ جون

ساعت ۹:۰۰ صبح پس از صبحانه (با تور) باکو را به سمت شهر گنجه ترک میکنیم و در مسیر نهار میخوریم (با تور). پس از بازدید از گنجه به سمت شهر شکی برای اقامت شبانه حرکت میکنیم.

? شنبه ۱۲ خرداد ۲ جون

پس از صرف صبحانه (با تور) گشت ازاد صبح در شهر و اطراف داریم. سپس ساعت ۱۲:۰۰ شهر را ترک میکنیم. نهار را در مسیر میخوریم (با تور) و پس از عبور از مرز گرجستان، به سمت روستای سیقناقی خواهیم رفت. اقامت شبانه خواهیم داشت.

? یکشنبه ۱۲ خرداد ۳ جون

پس از صبحانه (با تور) گشت صبحگاهی ازاد در روستا داریم. سپس ساعت ۱۲:۰۰ روستا را به سمت تفلیس ترک میکنیم (در تفلیس اقامت و بازدید نداریم). نهار را در مسیر خواهیم خورد (با تور). در مسیر از یک کلیسا در بالای کوه در زمان غروب دیدن میکنیم و سپس به شهر gori برای اقامت شبانه خواهیم رفت.

? دوشنبه ۱۳ خرداد ۴ جون

پس از صبحانه (با تور) گشت ازاد صبحگاهی قلعه شهر داریم و سپس ساعت ۱۱:۰۰ شهر را ترک میکنیم و به سمت شهر کوتایسی خواهیم رفت. نهار را در مسیر میخوریم (با تور). بعد از غروب به محل اقامتگاه خواهیم رسید. در این شهر دو شب اقامت داریم.

? سه شنبه ۱۴ خرداد ۵ جون

پس از صبحانه (با تور) ساعت ۸:۰۰ صبح هاستل را برای گشت خارج شهر ترک میکنیم. به سمت تنگه زیبای مارتویلی میرویم و قایق سواری میکنیم. سپس برای ظهر یک نهار سبک خواهیم خورد (با تور) و سپس به سمت دره اوکاتسه میرویم. پس از آن با ماشین های آفرود به سمت آبشار میرویم. قبل از غروب منطقه را به سمت اقامتگاه ترک میکنیم.

? چهار شنبه ۱۵ خرداد ۶ جون

پس از صبحانه (با تور) وسایل رو جمع میکنیم و اتاق ها رو تحویل میدیم و ساعت ۹:۰۰ به سمت یک دریاچه زیبا برای شنا میرویم. پس از شنا به سمت مرز پوسوف ترکیه میرویم و در شهر آخالتسیخه اقامت شبانه میکنیم (من در این بخش از برنامه از گروه جدا میشوم و با پرواز به ایران میام)

? پنج شنبه ۱۶ خرداد ۷ جون

پس از صبحانه (با تور) ساعت ۸:۰۰ از قلعه زیبای شهر دیدن میکنیم و به سمت مرز میرویم. پس از عبور از مرز به سمت شهر ایگدیر ترکیه میرویم و اقامت شبانه داریم. در این شهر فرصت خرید لباس دارید.

? جمعه ۱۷ خرداد ۸ جون

پس از صبحانه (با تور) و نهار به سمت مرز بازرگان رفته و سپس به سمت تهران حرکت میکنیم و تا قبل از ساعت ۴ صبح شنبه تهران خواهیم بود

در این سفر از تفلیس و باتومی دیدن نمیکنیم.
در این سفر مدت زمان زیادی در جاده و اتوبوس هستیم.
در این سفر امکان استفاده از کوله و یا چمدان تا وزن ۱۲ کیلو امکان پذیر است.
۱۷ وعده غذایی مطابق با شرح روزانه سفر با تور میباشد که در هر وعده شامل یک الی ۳ مدل غذا میباشد که به صورت اشتراکی میل میکنیم. باقی وعده ها به عهده همسفران میباشد.
در این سفر از اتوبوس VIP با ۳۲ صندلی استفاده میکنیم. حداقل دو شب در اتوبوس میخوابیم. انتخاب صندلی ها به صورت تصادفی میباشد و در زمان شروع سفر توسط همسفران انتخاب میشود.
استعمال سیگار در خودرو مجاز نیست.
به طور متوسط هر ۳ ساعت یک توقف ۱۵ دقیقه خواهیم داشت.

اقامت ها در هاستل خواهد بود. در مورد هاستل مقاله زیر رو بخونید
http://mamaLLicaa.IR/هاستل-چیه-فرقش-با-هتل-چیه/

ممکن است در برخی مسیرهای بین شهری، فاصله سرویسهای بهداشتی چندین ساعت باشد.
چیدمان اتاق ها از قبل مشخص نیست. همراه داشتن سگ و حیوانات در هر بخش از مسیر امکان پذیر نیست (هرچند که خودم عاشق حیواناتم ?).
برنامه با تمرکز بر طبیعت گردی و بودن در کنار مردم محلی و تجربه گرایی میباشد. من معمولا توضیحات خاصی در مورد مکان های تاریخی و باستانی یا غیره ندارم که ارایه کنم ? اما سعی میکنم هر سوالی کنید جوابشو پیدا کنم.

ممکن است در طول سفر هر مشکلی پیش بیاد یا تغییرات کوچکی در برنامه اعمال بشه. که با انعطاف پذیری همسفران مشکلی ایجاد نمیشه ? بخش اصلی سفرهای مملیکایی همسفران هستن، پس اگر میخواهید خوش بگذره، باید همگی خوش سفر باشیم و تحمل همدیگه رو داشته باشیم، چون همه مدل آدمی ممکنه همسفرمون باشه

هزینه سفر:

هزینه این سفر ۸۵۰ هزار تومان به صورت پیش پرداخت در زمان ثبت نام بوده و ۳۵۰ دلار نیز در زمان حرکت اتوبوس و یا پس از عبور از مرز آستارا دریافت میشود.
این هزینه شامل اتوبوس دربستی در کل زمان سفر، کلیه اقامت ها ، ۱۷ وعده غذایی ، لیدر همراه (مملیکا) و کمک لیدر و هزینه برنامه ریزی سفر میباشد.
این یک سفر ارزان نیست اما تمام تلاش من این است که با بهترین کیفیت انجام شده و تجربه خاص و جدیدی برای شما باشد. با مسیری جذاب و هیجان انگیز و خاص. شهرهای تفلیس و باتومی نیز به راحتی میتوانید در یک سفر مجزا بازدید نمایید☺️✌️

اگر با شرایط بالا اوکی بودید، میتونید برای ثبت نام اقدام کنید

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی، لطفا فقط به اکانت تلگرام زیر پیام دهید تا همکارم شما را راهنمایی کنند.

Https://t.me/mamallicaa2

______________________________________

کانال سفرهای مملیکا
‏☘Https://t.me/mamaLLicAA

کانال اعلام برنامه ها
‏? Https://t.me/irantrip

سفر زمینی آذربایجان و گرجستان | 10 الی 17 خرداد ٩٧سفر زمینی آذربایجان و گرجستان | 10 الی 17 خرداد ٩٧

مهسا

مهسام، یه دختر ٢۶ ساله گیلانی عاشق طبیعت، که فعلا دست تقدیر نشوندتش تو تهران ?‍♀️ آی تی خوندم و عکاسی هم میکنم☺️✌️ عاشق سفر کردنم چون اینجوری میتونم زندگی های مختلفی رو تجربه کنم?

More Posts



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پل فیلستان پاکدشت