وایلد وادی دبی، یکی از محبوبترین پارک‌های آبی دنیا


وایلد وادی دبی، یکی از محبوبترین پارک‌های آبی دنیا

وایلد وادی، معمولاً گردشگران فصول گرم سال را به خاطر آب‌تنی و بازی در آب به شهر‌های ساحلی می‌روند و بخش عمده سفر خود را به آب‌تنی اختصاص می‌دهند. اما پارک آبی وایلد وادی دبی امکان آب‌تنی در فصول سرد سال را به گردشگران می‌دهد. این قابلیت در کنار سایر مزایای پارک آبی وایلد وادی دبی باعث شده است که یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین پارک‌های آبی دنیا...

پارک آبی وایلد وادی دبی، معمولاً گردشگران فصول گرم سال را به خاطر آب‌تنی و بازی در آب به شهرهای ساحلی می‌روند و بخش عمده سفر خود را به آب‌تنی اختصاص می‌دهند. اما پارک آبی وایلد وادی دبی امکان آب‌تنی در فصول سرد سال را به گردشگران می‌دهد. این قابلیت در کنار سایر مزایای پارک آبی وایلد وادی دبی باعث شده است که یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین پارک‌های آبی دنیا باشد.وایلد وادی دبی، یکی از محبوبترین پارک‌های آبی دنیاکوله‌پشتی: پارک آبی وایلد وادی دبی در یک فضای باز در شهر دبی واقع شده است. این پارک آب در منطقه مصنوعی جمیره و در کنار برج العرب و هتل ساحلی آن واقع شده است و بخشی از منطقه مربوط به شرکت‌های هتل‌ساز جمیره می‌باشد و توسط آن اداره می‌شود.
این پارک بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی گردیده است. نوع طراحی و توجه به جزئیات مانند خلق شخصیت‌های کارتونی برای کمک کردن به ساختار موضوع باعث گردیده تا این پارک آبی، جایزه بهترین طراحی و ارائه پارک‌های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک‌های آبی، به خود اختصاص دهد.
پارک آبی وایلد وادی دبی در سال ۱۹۹۹ با طراحی خاصی ساخته شده است و طراحی ویژه آن باعث شده است که نسبت به سایر پارک‌های آبی جهان موردتوجه قرار گیرد. این پارک آبی به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر دبی و کشور امارات شناخته می‌شود و بازدیدکنندگان بسیاری دارد.

فضای پارک آبی وایلد وادی دبی تلفیقی از مدرنیزه و سنتی است. باوجوداینکه در بیشتر طراحی این پارک از ایده‌های سنتی و با سبک صحرا استفاده شده است، اما سرسره‌ها و دستگاه‌های موج‌ساز آن به‌صورتی هستند که در سایر کشور‌های دنیا نمونه مشابهی ندارند.

وایلد وادی دبی، یکی از محبوبترین پارک‌های آبی دنیااز زیباترین و مهیج‌ترین بخش‌های پارک آبی وایلد وادی دبی می‌توان به آبشار بزرگ آن و همچنین بزرگ‌ترین سرسره آن اشاره کرد. این سرسره که جمیره سکیرا نام دارد، نزدیک به ۳۲ متر ارتفاع دارد و طول سرسره آن حدود ۱۲۰ متر است. کسانی که از این سرسره استفاده می‌کنند با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کنند و تجربه‌ای متفاوت خواهند داشت.

سرسره دارای تیوب یکی دیگر از بخش‌های پارک آبی وایلد وادی دبی است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. در این سرسره به گردشگران تیوب خاصی داده می‌شود و آن‌ها به کمک به سمت پایین حرکت می‌کنند. این سرسره سرعت کمتری دارد و افراد ترس کمتری را تجربه می‌کنند.
وایلد وادی دبی، یکی از محبوبترین پارک‌های آبی دنیا
از دیگر بخش‌های دوست‌داشتنی و خانوادگی پارک آبی وایلد وادی دبی می‌توان به ۳ استخر بزرگ اشاره کرد. این استخر‌ها به‌صورت خانوادگی بوده و افراد زیادی در آن به آب‌تنی می‌پردازند. این استخر‌ها در عمق‌های مختلفی ساخته شده‌اند و علاوه بر شنا و آب‌تنی، می‌توانید درون آب پیاده‌روی کنید.
تجربه حالت بی وزنی و سرعت در حالت سرخوردن با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت بدون دیدن کوچکترین آسیبی را می‌توانید در این پارک تجربه نمایید.

اگر قصد سفر به دبی و بازدید از پارک آبی وایلد وادی دبی را دارید، در مورد فصول سر سال نگران نباشید، زیرا این پارک به سیستم گرم‌کن آب مجهز بوده و با آب گرم آب‌تنی می‌کنید. برای دسترسی به پارک نیز باید به مسیر جمیره بروید. پارک آبی وایلد وادی دبی از ۱۰ صبح تا ۵ عصر آماده پذیرایی از گردشگران است.
ورودیه:
۱۴۰ درهم برای بزرگسالان و ۱۲۰ درهم برای سنین ۴ تا ۱۲ سال

ساعات کار:
ژانویه تا فوریه: ۱۱ صبح تا ۶ بعد از ظهر
مارچ تا می: ۱۱ صبح تا ۷ بعد از ظهر
جون تا آگوست: ۱ بعد از ظهر تا ۹ شب
سبتامبر تا اکتبر: ۱۱ صبح تا ۷ بعد از ظهر
نوامبر تا دسامبر: ۱۱ صبح تا ۶ بعد از ظهر
پارک آبی وایلد وادی ما بین هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار دارد.

منبع: www.visitdubai.com



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

امامزاده سیدمحمدباقر باشت و سرو کهنسال همسایه اش