رویداد


ارائه طرحی برای احیای مذاکرات صلح یمن فرستاده سازمان ملل به یمن اعلام کرد که در دو ماه طرحی برای احیای مذاکرات جهت پایان‌دادن به بحران این کشور ارائه خواهد شد. به گزارش ایسنا، به‌نقل از النشره، مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن تأکید کرد...

ارائه طرحی برای احیای مذاکرات صلح یمن
فرستاده سازمان ملل به یمن اعلام کرد که در دو ماه طرحی برای احیای مذاکرات جهت پایان‌دادن به بحران این کشور ارائه خواهد شد. به گزارش ایسنا، به‌نقل از النشره، مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن تأکید کرد که حملات انصارالله علیه عربستان ممکن است مانع تلاش‌ها برای ارائه این طرح شود.

مرگ باربارا بوش در 92سالگی
همسر جورج اچ دبیلو بوش، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در ۹۲سالگی درگذشت. باربارا بوش دومین زن در ایالات متحده آمریکاست که هم همسر و هم مادر یک رئیس‌جمهور بود. از او به‌عنوان شخصیتی قوی و مستقل یاد می‌کنند.

سفر مکرون به آلمان در بحبوحه اختلافات
امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه، امروز عازم برلین می‌شود تا شاید فرصتی برای اجرای اصلاحات مسکوت‌‌مانده در اتحادیه اروپا به وجود‌ آید. بااین‌حال اختلافات اخیرا میان دو کشور بالا گرفته و همین فرصت رؤیاپردازی را از مکرون می‌گیرد.

لغو رزمایش مشترک اسرائیل با آمریکا
اسرائیل به علت نامناسب‌بودن اوضاع در مرزهای شمالی‌اش با سوریه شرکت جنگنده‌های «اف۱۵» خود در رزمایش مشترک با آمریکا را لغو کرد. قرار بود که تعداد زیادی از جنگنده‌های اسرائیلی از نوع «اف۱۵» در تمرین نظامی مشترک با آمریکا شرکت کنند.

دیدار بارزانی با فرستاده ترامپ
نیچروان بارزانی، نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق، در دیدار با برت مک‌گورک، فرستاده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف ضد داعش و هیئت همراهش در اربیل دیدار کرد. این هیئت تأکید کرد که توجه زیادی به روابط با اقلیم کردستان دارد و برای تقویت آن تلاش می‌کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟