رونق دوباره سینماها


گروه هنر: نمایش فیلم‌های نوروزی سینماها در ابتدای سال با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد و هرکدام از فیلم‌ها با موفقیت‌هایی که در گیشه کسب کردند به‌زودی از اکران خداحافظی خواهند کرد و جایشان را به ترکیب جدید نمایش‌فیلم‌ها خواهند داد....

گروه هنر: نمایش فیلم‌های نوروزی سینماها در ابتدای سال با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد و هرکدام از فیلم‌ها با موفقیت‌هایی که در گیشه کسب کردند به‌زودی از اکران خداحافظی خواهند کرد و جایشان را به ترکیب جدید نمایش‌فیلم‌ها خواهند داد. به‌این‌ترتیب از روز گذشته، ۲9‌فروردین، فیلم سینمایی «تگزاس» به کارگردانی مسعود اطیابی در گروه سینمایی ماندانا روی پرده رفته است.
حمید فرخ‌نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، گابریلا پتری، توگان تی شی را، آدریانو تولوزا،
تی آگــو متــوس، فرانسین لیما و لی بوم بوم بازیگران فیلــم هستــند. طبــق برنامه‌ریزی‌هــا، فیلــم «چهارراه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی در گروه سینمایی آزادی اکران خواهد شد؛ فیلمی که برای نخستین‌بار در جشنواره فیلم فجر دیده شد؛ فیلمی که وام‌گرفته از حادثه تلخ آتش‌گرفتن ساختمان پلاسکو است و قصه آدم‌هایی را روایت می‌کند که زندگی آنها با این ساختمان گره خورده است. مسعود کرامتی، بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، ماهور الوند، رعنا آزادی‌ور، مهدی پاکدل، سعید چنگیزیان، پوریا رحیمی‌سام، بابک بهشاد، خسرو احمدی، تینو صالحی و حسین امیدی در تازه‌ترین ساخته مصطفی کیایی مقابل دوربین رفتند.
فیلم «خجالت نکش» رضا مقصودی که یک فیلم کمدی است هم در گروه استقلال نمایش داده خواهد شد. مقصودی که دو نقش اصلی فیلمش را به شبنم مقدمی و احمد مهرانفر سپرده، فیلمش را برای نخستین‌بار در جشنواره فیلم فجر نمایش داد و با فاصله کوتاهی راهی اکران سینماها کرد تا یکی دیگر از فیلم‌های کمدی سال 97 را شاهد باشیم. رضا مقصودی داستان زندگی زن ‌و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در میان‌سالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق، آن هم در روستایی کوچک که هیچ‌چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند، زن و شوهر را دچار اتفاقاتی کمیک و بامزه می‌کند؛ اتفاقاتی که در نهایت باعث جدال این دو با یکدیگر می‌شود و... .
فیلم «جشن دلتنگی» که در سرگروه زندگی نمایش داده خواهد شد نیز از دیگر اکران‌های جدید سینماهاست. پوریا آذربایجانی نیز تازه‌ترین اثر سینمایی‌اش را بعد از فاصله کوتاهی از نمایش در جشنواره فیلم فجر اکران می‌کند؛ فیلمی که در خلاصه داستان آن از تنهایی انسان معاصر نوشته است. جهان، مردی 32 ساله که سودای شهرت دارد. افسانه و رضا در میان‌سالی مشکلات تازه‌ای را تجربه می‌کنند. کاوه و لاله در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند و سـارا، دختـر جوانی است که تصمیم دارد با هویت جدیدی به زندگی خود ادامه دهد. بابک حمیدیان، مینا ساداتی، محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته‌آ پناهی‌ها، ساغر قناعت، امید روحانی، عرفان ناصری، علی دهبان، ندا عقیقی، پریوش نظریه، روزبه فدوی و سینا کرمی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند. اما نمایش فیلم جنجالی «عصبانی نیستم» در گروه سینمایی ایران از دیگر گزینه‌های اکران دوم نوروزی سینما‌هاست؛ فیلمی که حاشیه‌های ادامه‌دار چگونگی اکرانش ماه‌هاست در تیتر اخبار سینمایی است و گفته می‌شود که این فیلم به‌زودی نمایش داده خواهد شد.
نخستین حضور سینمایی نوید محمدزاده پس از سال‌ها در کنار باران کوثری قطعا بسیاری از علاقه‌مندان را راهی سینماها خواهد کرد، اما دیگر گزینه اکران دوم نوروز، نمایش فیلم مانی حقیقی، «خوک»، در گروه سینمایی کورش است؛ فیلمی که برای نخستین‌بار در جشنواره برلین دیده شد و حواشی متعددی داشت. لیلا حاتمی و حسن معجونی به‌عنوان دو بازیگر اصلی این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند و باید دید تازه‌ترین اثر سینمایی مانی حقیقی چه اکرانی را پشت‌سر خواهد گذاشت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رازی که امیر غفارمنش، همسر پوپک گلدره پس از سال ها افشا کرد