در پوستر جدید فیلم The Equalizer 2 دنزل واشنگتن را می‌بینیم


در پوستر جدید فیلم The Equalizer 2 دنزل واشنگتن را می‌بینیم

در پوستری از فیلم The Equalizer 2 که به تازگی منتشر شده می‌توان «دنزل واشنگتون» (Denzel Washington) را دید که باری دیگر در نقش «رابرت مک‌کال» (Robert McCall) به این فیلم بازگشته است. عنوان این فیلم EQ2 اعلام شده است و داستانش درباره ماجراجویی‌های رابرت مک‌کال خواهد بود؛ مامور بازنشسته عملیات...

در پوستری از فیلم The Equalizer 2 که به تازگی منتشر شده می‌توان «دنزل واشنگتون» (Denzel Washington) را دید که باری دیگر در نقش «رابرت مک‌کال» (Robert McCall) به این فیلم بازگشته است.

عنوان این فیلم EQ2 اعلام شده است و داستانش درباره ماجراجویی‌های رابرت مک‌کال خواهد بود؛ مامور بازنشسته عملیات سیاه که برای از بین بردن آدم‌های جدید در The Equalizer 2 به سینما بازمی‌گردد.

وبسایت Rotten Tomatoes پوستر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است که در آن می‌توانید دنزل را ببینید و شعار «هیچ برابری‌ای وجود ندارد» که در بالای پوستر به چشم می‌خورد.

در پوستر جدید فیلم The Equalizer 2 دنزل واشنگتن را می‌بینیم

فعلا جزئیات بیشتری راجع به این فیلم که اثری به کارگردانی «آنتوان فوگوا» (Antoine Fugua) است نمی‌دانیم. فقط این را می‌دانیم که «پدرو پاسکال» (Pedro Pascal) یکی دیگر از بازیگرانیست که در فیلم The Equalizer 2 هنرنمایی خواهند کرد.

فیلم اول از این سری که در سال ۲۰۱۴ اکران شد (که اقتباسی از سریالی که در دهه ۸۰ با هنرنمایی «ادوارد وودوارد» (Edward Woodward) ساخته شد، بود) یک مامور بازنشسته با بازی واشنگتن را به تصویر می‌کشید که از بازنشستگی در آمده بود و به ماموریت‌های مختلف می‌رفت.

حالا باید منتظر اخبار و جزئیات بیشتر از فیلم EQ2 باشیم و ببینیم که آنتوان فوگوا برای این اثر چه نقشه‌هایی در سر دارد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
در پوستر جدید فیلم The Equalizer 2 دنزل واشنگتن را می‌بینیم

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر زیبای پرسپولیسی باتیپ و آرایش سرخپوستی ! / غوغا در استادیوم آزادی تهران !