کرباسیان امروز به سوال های نماینده همدان پاسخ می دهد


کرباسیان امروز به سوال های نماینده همدان پاسخ می دهد

تهران-ایرنا- مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور درجلسه علنی امروز - یکشنبه -مجلس شورای اسلامی به سوال های نماینده همدان پاسخ می دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، جلسه علنی صبح امروز مجلس به ریاست علی لاریجانی و با حضور 242 نماینده آغاز شد.
امیرحسین قاضی زاده عضو هیات رییسه با قرائت دستور کار امروز مجلس گفت: مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پاسخ به سوال های نماینده مردم همدان در جلسه علنی امروز مجلس شرکت می کند.
وی افزود: مجلسی ها امروز به ادامه بررسی گزارش گمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد طرح اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 می پردازند.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد عملکرد قانون هدفمندی یارانه ها و تبصره های مربوط به آن در قوانین بودجه سنواتی در سال های 1389تا 1395 و بعد از آن گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درمورد طرح ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب رسان به سلامت در رسانه های ارتباط جمعی داخلی و بین المللی و فضاهای مجازی بررسی می شود.
وی تصریح کرد: گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی استفساریه تبصره (2) ماده (76) قانون اجتماعی اصلاحی مصوب 14/7/1380 و بعد از آن گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص ازعملکرد سازمان جنگل ها و مراتع وآبخیزداری کشور نیز دردستور کار امروز مجلس است.
سیام**1058**1336

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!