آموزش نوجوانی و بلوغ برای دانش‌آموزان دختر/ برنامه‌های متعدد بهداشتی و سلامت برای مدارس شبانه‌روزی


آموزش نوجوانی و بلوغ برای دانش‌آموزان دختر/ برنامه‌های متعدد بهداشتی و سلامت برای مدارس شبانه‌روزی

مدیر کل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های متعددی برای رسیدگی به وضعیت بهداشتی دانش‌آموزان مدارس دانش‌آموزی در نظر گرفتیم که از چند سال پیش تاکنون تداوم دارد. حسن ضیاالدینی مدیر کل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با...

آموزش نوجوانی و بلوغ برای دانش‌آموزان دختر/ برنامه‌های متعدد بهداشتی و سلامت برای مدارس شبانه‌روزیمدیر کل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های متعددی برای رسیدگی به وضعیت بهداشتی دانش‌آموزان مدارس دانش‌آموزی در نظر گرفتیم که از چند سال پیش تاکنون تداوم دارد.

حسن ضیاالدینی مدیر کل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره رسیدگی به وضعیت بهداشتی در مناطق محروم و مدارس شبانه‌روزی اظهار کرد: برنامه‌های متعددی برای رسیدگی به وضعیت بهداشتی دانش‌آموزان مدارس دانش‌آموزی در نظر گرفتیم که از چند سال پیش تاکنون تداوم دارد.

وی با اشاره به تأمین اعتبار مناسب برای هر منطقه عنوان کرد: برنامه‌هایی از قبیل آموزش دوره نوجوانی و بلوغ برای دختران، طرح آهن‌یاری و تغذیه مورد توجه قرار می‌گیرد.

تامین اعتبار برای برنامه‌های بهداشتی مدارس شبانه روزی

ضیا‌الدینی تصریح کرد: در هر استان اعتباراتی متناسب با شرایط مدارس شبانه‌روزی در نظر گرفته شده است تا ‌دانش‌آموزان این مدارس از نظر امکانات بهداشتی و سلامت با مشکل مواجه نشوند.

مدیر کل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: تاکنون اجرای طرح‌های ویژه مدارس شبانه‌روزی در مناطق محروم با موفقیت طی شده است و با توجه به نیازسنجی‌هایی که انجام می‌دهیم این کار در سال‌های آتی هم اجرا خواهد شد.

انتهای پیام /


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان