ریتارگتینگ چیست؟


حساب من: همانطور که میدانید در تجارت آنلاین و قیف بازاریابی جذب سرنخ از کاربر، تبدیل به مشتری کردن و در ادامه تبدیل به کاربر وفادار کردن بسیار پرهزینه و گرانبها میباشد.یکی از روشهای پرارزش در بهینه سازی قیف بازاریابی، ریتارگتینگ است که طی آن کاربرانی که از سایت شما دیدن کرده اند هنگام بازدید […]

حساب من: همانطور که میدانید در تجارت آنلاین و قیف بازاریابی جذب سرنخ از کاربر، تبدیل به مشتری کردن و در ادامه تبدیل به کاربر وفادار کردن بسیار پرهزینه و گرانبها میباشد.یکی از روشهای پرارزش در بهینه سازی قیف بازاریابی، ریتارگتینگ است که طی آن کاربرانی که از سایت شما دیدن کرده اند هنگام بازدید از سایتها و اپلیکیشنهای دیگر مجددا تبلیغ شما را مشاهده و به استفاده از سرویس شما دعوت می‌شوند.

یکی از تکنیک هوشمندانه پیاده سازی ریتارگتینگ یا هدفگیری مجدد، استفاده از کد تخفیف و ارائه محصولات مشابهی که کاربر قبلا در سایت شما مشاهده کرده در بنرهای هوشمند می‌باشد. همانطور که متوجه شدید در این تکنیک مثل گذشته یک تبلیغ به همگان نمایش داده نمیشود و به هر کاربر تبلیغ اختصاصی و شخصی سازی شده نمایش داده می‌شود.طبق یک اصل روانشناسی کاربران پس از ۵بار دیدن یک برند به آن اطمینان می‌کنند و به همین دلیل شرکت ها با استفاده از ریتارگتینگ سعی در ارائه مجدد تبلیغ به کاربر قدیمی دارند زیرا شانس تبدیل به مشتری شدن در این حالت بسیار بیشتر است و در نتیجه نرخ بازگشت سرمایه نسبت به هزینه شما افزایش می‌یابد.

از جمله سرویس های خارجی ریتارکتینگ میتوان به Adroll و Vizury اشاره کرد.

تفاوت ریتارگتینگ و ریمارکتینگ چیست؟

یک سرویس ریتارگتینگ، بانک اطلاعاتی از کوکی کاربران مشاهده کننده سرویس شما جمع آوری می‌کند تا در سایتها و اپلیکیشنهای دیگر، تبلیغات شما را به آن دسته از کاربران به نمایش درآورد اما سرویس ریمارکتینگ با جمع آوری اطلاعات کاملی از کاربران از قبیل بازدید، سبد خرید، جنسیت، اطلاعات پروفایل و…. به یک مدیر بازاریابی دیجیتال در بازاریابی مجدد و هدفمند کمک می‌کند.
ادامه مطلب ریتارگتینگ چیست ؟



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟