تیم واحد تهران جنوب قهرمان مسابقات کشتی فرنگی واحدهای استان تهران شد


تیم واحد تهران جنوب قهرمان مسابقات کشتی فرنگی واحدهای استان تهران شد

تیم کشتی فرنگی واحد تهران جنوب در مسابقات کشتی فرنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران با کسب پنج مدال طلا، دو نقره و دو برنز مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار آنا، در این دوره از مسابقات که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس برگزار شد، 8 تیم از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در 5 دوره و با انجام 97 کشتی برگزار شد که پس از رقابت بین تیم‌های شرکت‌کننده، تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب مقام نخست این دوره از مسابقات را کسب کرد و تیم اسلامشهر مقام دوم و تیم شهر قدس مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

مدال آوران و امتیازآوران تیم کشتی فرنگی این واحد دانشگاهی در وزن 60 کیلوگرم امیررضا ملک پور مقام نخست با کسب 10 امتیاز، در وزن 63 کیلوگرم مسعود کرمی مقام نخست، در وزن 72 کیلوگرم امین سوری مقام نخست، در وزن 87 کیلوگرم مهدی هدایتی مقام نخست، در وزن 130 کیلوگرم عرفان ایوبی مقام نخست، در وزن 55 کیلوگرم فرید عظیمی مدال نقره، در وزن 82 کیلوگرم فرشید رستمی کیا مدال نقره، در وزن 77 کیلوگرم امین هاشمی مدال برنز، در وزن 97 کیلو گرم امیر محمد نورزی مدال برنز و محسن افشاری مقام چهارم در این مسابقات خوش درخشیدند.

تیم کشتی فرنگی برادران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب به سرپرستی محمد سلمانی و مربیگری محمد حسن گودرزی عازم این مسابقات شده بودند.




دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی رئیس شورای آکادمی جهانی علوم پزشکی آسیا شد