17 سرباز افغان در حملات طالبان در فاریاب و قندز کشته و زخمی شدند


وزارت دفاع افغانستان پس از نشر گزارش‌ها که نشان دهندۀ تلفات زیاد نیروهای اردوی ملی در حمله گروه طالبان در ولایت‌های قندز و فاریاب می‌باشند، می‌گوید که 17 سرباز در آن دو ولایت کشته و زخمی شده‌اند. وزارت دفاع افغانستان با نشر خبرنامه‌یی می‌گوید، گروهی از دهشت‌افگنان شب گذشته بالای پاس‌گاه‌های نیروهای اردوی ملی در ساحه‌های سه‌راهی محمد علم...

17 سرباز افغان در حملات طالبان در فاریاب و قندز کشته و زخمی شدندوزارت دفاع افغانستان پس از نشر گزارش‌ها که نشان دهندۀ تلفات زیاد نیروهای اردوی ملی در حمله گروه طالبان در ولایت‌های قندز و فاریاب می‌باشند، می‌گوید که ۱۷ سرباز در آن دو ولایت کشته و زخمی شده‌اند.

وزارت دفاع افغانستان با نشر خبرنامه‌یی می‌گوید، گروهی از دهشت‌افگنان شب گذشته بالای پاس‌گاه‌های نیروهای اردوی ملی در ساحه‌های سه‌راهی محمد علم ولسوالی دشت ارچی قندز و چهارشنبه بازار ولسوالی قیصار فاریاب حمله کرده‌اند.

بر بنیاد خبرنامه، حمله مسلحانه گروه طالبان با مقاومت نیروهای اردوی ملی مواجه شده که در نتیجه، ۱۵ تروریست طالب کشته و ۵ تن دیگر شان زخمی گردیده‌اند.

وزارت دفاع تایید کرده که در جریان نبردها در ولسوالی دشت ارچی قندز، ۸ تن از نیروهای اردوی ملی کشته و زخمی و در ولسوالی قیصار ولایت فاریاب، ۴ تن از نظامیان کشور جان باخته و ۵ تن دیگر شان مجروح شده‌اند.

این درحالی‌ست، مسؤولان محلی در ولسوالی دشت‌ارچی قندز گفته که تنها در حمله گروه طالبان در این ولسوالی،  ۱۲ سرباز اردو ملی کشته و ۵ تن دیگر شان زخمی شده‌اند.

گروه طالبان نیز مسؤولیت حمله را بر دوش گرفته و گفته که در حمله افراد شان بر ولسوالی دشت ارچی قندز، ۱۹ سرباز اردو کشته و شش تن دیگر شان زخمی شده‌اند.

نیروهای اردوی ملی در ولسوالی دشت ارچی قندز در حالی‌ در حمله گروه طالبان جان می‌بازند که نیروهای ارتش که قبل از این چندین حمله هوایی مرگ‌بار را بر مواضع طالبان در این ولسوالی راه‌اندازی کرده بودند.

در آن زمان، مقام‌های امنیتی افغان گزارش داده داده بودند که بر علاوه افراد طالبان، ۱۸ فرمان‌ده ارشد شان نیز در حمله هوایی کشته شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه